Valle Mar reviews

Laatst bijgewerkt: 2 april 2024

Fijn hotel op een uitstekende locatie.

Valle Mar is een fijn hotel op een uitstekende locatie. Midden op de boulevard. Wij hadden een zgn. luxe-kamer met frontaal uitzicht op zee. Onze kamer had als extra 2 badjassen met slippers, een fles brut en iedere dag een dagblad, jammer genoeg Engels-talig. Het ontbijt was prima, alles was voorhanden. Het diner-buffet viel echter tegen. Eentonig, smakeloos en vaak niet warm. Ook weinig variatie. Wij hadden voor drie dagen een auto gehuurd. Parkeren in Puerto de la Cruz is echter een hele opgave. Als we dat geweten hadden, zouden we een plekje gereserveerd hebben in de parkeergarage van het hotel voor 10 Euro per dag. Er is een groot (gratis) parkeerterrein langs de kust, ca 15 min lopen.

Strijker
Laatst bijgewerkt: 17 maart 2024

Tophotel

Kamer prima en hp eten over de top zoveel keus. Op aanvraag hadden ze alvastt een rolstoel gehuurd dus stond al klaar.

Kuijpers
Laatst bijgewerkt: 20 februari 2024

prima locatie met vriendelijk personeel

prima hotel, kamers schoon, ontbijt erg goed. Avond eten wat minder. mooie locatie aan boulevard en zee. Uitjes naar het zuiden van het eiland 1,5 uur met de bus.

Mw. M. Wieme
Laatst bijgewerkt: 28 september 2023

Laatst bijgewerkt: 13 november 2022

Prachtige locatie goed eten en erg vriendelijk personeel

Het hotel ligt op de mooiste locatie aan de boulevard en aan de zee. Het eten is erg goed en zeer goedkoop. De kamers zijn wat gedateerd maar erg schoon. Het enige is dat de bar in het hotel niet open was en de bar bij t zwembad ook s avonds dicht is. En een voordeel er worden geen handdoeken gelegd want t. Zwembad gaat pas om 10.00 uur open De natuurzwembaden aan de overkant kosten maar 5,50 euro en daar is plaats genoeg Top vakantie echt een aanrader

Heskamp
Laatst bijgewerkt: 10 oktober 2022

Super hotel. Fijne bediening . Heerlijke bedden . Geweldig buffet. In een woord een aanrader

Laatst bijgewerkt: 17 juni 2022

Fantastisch hotel in een leuke plaats

Puerto de la Cruz is een gezellig stadje met veel restaurant’s, een lange boulevard en een groot gratis parkeerterrein aan de rand van de stad (10 minuten lopen van het hotel. Parkeren in de stad is geen optie). Het hotel ligt direct aan de boulevard. Het is ruim, zeer schoon en heeft een gaaf zwembad op de zesde verdieping met voldoende ligbedden en parasol’s

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2022

een mooie stad met veel mogelijkheden

de stad geeft veel mogelijkheden voor uitstapjes te maken over het eiland tenerife wij hadden de beschikking over een huur auto en hebben vanuit Vallamar het hele eiland verkend

Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2019

Super relaxed hotel waar alles voor je geregeld wordt

Personeel is uiterst vriendelijk; Van directie tot poestvrouwen iederen werkt er met een smile op zijn gezicht

Laatst bijgewerkt: 8 oktober 2019

Het Hotel is heel goed

j Je kan niets drinken beneden in het Hotel.Dat kan alleen in op het terras en dat is jammer

Hotel vanaf de andere kant van de boulevard
Het vooraanzicht van het hotel bij schemer