FERGUS Puerto de la Cruz (ex Smy Puerto de la Cruz) reviews

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2024

Groot hotel, erg onpersoonlijk.

Ondanks groot hotel, weinig drukte. Zwembad was niet groot maar er waren wel altijd ligbedden voldoende. Uitzicht op bouwplaats én op zee. De eetzaal in de kelder is buitengewoon ongezellig.

Lian
Laatst bijgewerkt: 20 augustus 2023

Prima hotel, goede locatie en schoon!

Wij zaten 2 weken in dit hotel in de maanden juli en augustus. We zaten op de hoogste verdieping (7) met uitzicht op de bergen en de zee. Als je aan de andere kant van het gebouw zat, had je waarschijnlijk uitzicht op het zwembad en een bouwplaats net naast het hotel. Dagelijks kwamen ze onze kamer schoonmaken, dus het was erg schoon! Je kon aangeven met een bordje aan de deur of dit uitkwam of niet dat ze kwamen. Bedden waren voor ons prima, maar vrij hard (veren waren voelbaar). Er was in de kamer géén koelkastje aanwezig, dit hadden wij vooraf wel verwacht en dat wordt ook vermeld op alle websites. Wel kun je gebruik maken van een gezamenlijke koelkast bij de receptie. Echter kun je hier kun je niet zelf bij, dat zou je dan telkens moeten vragen. Ontbijt was goed, veel keus! Wel elke keer hetzelfde maar dat vonden wij niet erg. Er wordt vaak bijgevuld en een eitje/pannenkoekje wordt vers gebakken voor je. Verder ligt het hotel heel dicht bij de zee wat een voordeel is. Een nadee

Laatst bijgewerkt: 5 december 2022

Mooi aangelegde tuin, goed verzorgd

Het appartement was erg ruim, maar gedateerd, het lekte in de badkamer vanuit het plafond. Het hotel is erg Duits georiënteerd, deze vakantiegangers waren erg luidruchtig, ondanks dat ze erg op leeftijd waren. De eetzaal was heel ongezellig, veel kabaal, het eten is prima. Als je wat later komt, moet je zelf achter je bestek, glazen en kop en schotels aan, elke dag weer, erg vervelend. Het is onaangenaam personeel en dit is zacht uitgedrukt! Het hotel ligt op 2 kilometer van het centrum/zwart strand,maar het is erg stijl naar beneden en weer naar boven. Wel fijn dat er vanuit het hotel elke dag een bus rijdt naar het centrum.

Laatst bijgewerkt: 17 januari 2022

Mooie plaats

Puerto zelf was mooi het hotel vonden we minder te

Laatst bijgewerkt: 3 september 2019

Fijn hotel

Goed hotel in de buurt van de stad. Met de auto kan je elke locatie op het eiland binnen een uur bereiken. Wanneer je geen auto tot je beschikking hebt is er een bushalte tegenover het hotel. Vriendelijk personeel en het eten was heel gevarieerd en goed!. Zwembad was heel fijn alleen wel diep voor kleine kinderen (2,70-3,10m) Daarnaast was er wel een zwembad met een diepte van 60 cm. Er is een excursie desk aanwezig. Helaas bieden ze niet veel aan. Kamer was prima. niets op aan te merken.

Laatst bijgewerkt: 28 augustus 2019

Net gastvrij hotel

Beetje jammer van de ligging boven aan de steile heuvel naar beneden ging prima naar boven minder (versleten knieën)En dat mensen s morgens voor het ontbijt al handdoeken gingen leggen op de ligbedden om pas rond een uur of 3 er gebruik er van te maken.Personeel is wel meer op Spaans talie mensen gericht.En van een stoel op balkon brak een arm leuning af waardoor mijn man zijn schouder geblesseerd raakte doordat hij zich tegen Wilde houden om niet te vallen

Laatst bijgewerkt: 1 augustus 2019

Mimmimmimmimimminminmimiinmminminminmnmnminminmnmi

Laatst bijgewerkt: 31 juli 2019

GENIETEN

Meer dan verwacht.. zeker nog een keer terug!! Zeer vriendelijke mensen en zeer welkom

Laatst bijgewerkt: 22 juli 2019

Netjes hotel, goede ligging.

Het is een net hotel, schone kamers, prachtig zwembad, Wij hadden ondanks de voordeelkamer, zeerzicht, tuinzicht en El Teidezicht, als we naar links keken. Genoeg winkels en supermarkten in de buurt. Eten is wel goed en altijd wil voor ieder wat wils. Koffie is niet lekker. Helaas waren de borden regelmatig niet schoon, dit vonden we jammer, omdat de rest goed verzorgd is.

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2019

Heerlijk om even op adem te komen, heeelijke temperatuur.

Elke dag zon en prima temperatuur. Goede busverbindingen. Makkelijk om een taxi te nemen met prima prijs.

Vanaf balkon.