Puerto Palace reviews

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2024

Gewoon goed

Goede service en aardig personeel. Ontbijt en avondeten was lekker, gevarieerd en nooit hetzelfde. Verder niks op aan te merken en schoon hotel met uitgebreide faciliteiten.q

Laatst bijgewerkt: 9 februari 2024

heerlijk hotel in een minder toeristische omgeving

Wij verbleven in Hotel Puerto Palace 4* in Puerto de la Cruz. Bij aankomst schrokken we een beetje van de omvang van het hotel. Maar dit was onterecht. We hadden een mooie kamer aan de achterzijde van het hotel met balkon maar het uitzicht was niet bijzonder aar wij zijn doeners dus dat is geen probleem. Bedden met tempur matrassen, niet ons ding maar sliepen verder prima. Erg schoon en ruime kamer. Maar de volgende morgen het ontbijt. Veel mensen maar ze zorgen er voor dat de tafels snel weer opgedekt worden. We begrepen dat er in de week dat wij er waren 600 gasten verbleven. Maar daar heb je geen last van. Goed ontbijt, erg veel keuze maar wij zijn tevreden met een eenvoudig ontbijt. Het zwembad was schitterend. Hele mooie ligbedden, handdoeken kun je gratis ophalen (wel borg betalen maar die krijg je netjes terug). Maar waar zijn al die gasten??? we hebben 5 keer gebruik gemaakt van het zwembad en er zwemmen maximaal 10 mensen!! Dat was een grote verrassing. Net of je een privezwembad hebt. Temperatuur zwembad was 24 graden. Ook de parkeergarage was een uitkomst. want de straten staan tjokvol met auto's De bar met 's avonds entertainment was heel erg leuk. Elke avond een andere artiest. Het dinerbuffet hebben we alleen de laatste avond gebruikt. Ook daar veel keuze en erg goedkoop maar wij houden niet van buffetten. Personeel was zonder uitzondering bijzonder aardig. Restaurants in het oude centrum zijn er in overvloed en op loopafstand. Het hotel ligt op de heuvel dus je moet goed kunnen dalen. Wij namen steeds de taxiteug omdat mijn partner het niet zag zitten terug te lopen. Taxi kost ca. €6,00 Ik kan maar een word voor dit hotel vinden: Super

Laatst bijgewerkt: 8 december 2023

Een perfect verblijf gehad

Mooi hotel, schone kamer (boek uitzicht op zee). Vriendelijk personeel, weinig Nederlanders. Rond het zwembad prachtige tropische temperaturen planten, echt een tuin. Op redelijke loopafstand (15 min) de zee, restaurantjes, boulevard en de binnenstad. Heenweg omlaag, terugweg wat meer conditie vereist, of een taxi.

Laatst bijgewerkt: 4 december 2023

Super fijn

Laatst bijgewerkt: 28 februari 2023

—//—

——/———-//—/——————-/———-/-//-/////////———————////////////

Laatst bijgewerkt: 6 februari 2023

Een heel fijn hotel.

Wij zijn zeer tevreden met dit hotel. Eigenlijk alles was goed. Het personeel was vriendelijk en hulpvaardig. De kamer was precies goed. Wij hebben heerlijk geslapen. Het eten was prima en zeer gevarieerd . Boven verwachting. Ook het programma 's avonds was zeer goed geregeld . Kortom dit hotel heeft een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en Wij gaan het hotel zeker aanbevelen.

Laatst bijgewerkt: 31 december 2022

Heel fijn hotel en heel vriendelijk personeel

Hotel lag wel een beetje hoog dus wel een beetje vermoeiend.Maar hotel opzich prachtig.

Laatst bijgewerkt: 11 november 2022

Prima

Goede locatie en mooi zwembad en jacuzzis. Eten is ver ondermaat

Laatst bijgewerkt: 4 november 2022

Prima hotel om te verblijven. Van de entertainment moet men niet te veel verwachten.

Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2022

mooi en schoon hotel met vriendelijk personeel

hotel ligt niet echt in het centrum waardoor er in de avond weinig tot niets te doen is.

uitzicht op de tuin met zwembaden