Apartamentos Pez Azul reviews

5,6

Weekamp
Laatst bijgewerkt: 13 maart 2024

Goede prijs/ kwaliteits verhouding

De kamer was schoon ,maar steriel in de aankleding.Fel soort tl licht.Niets aan de muur! Een schilderij zou al voldoende zijn! De studio werd goed schoongehouden! Op tijd schone handdoeken en bedverschoning! Vriendelijk personeel! Her buffet was matig.

David de Jong
Laatst bijgewerkt: 1 maart 2024

Gewoon helemaal prima

Met de titel is eigenlijk alles gezegd: gewoon een prima apartement met een goed bed en een uitstekende douche. Maar ook van het ontbijt en het zwembad hebben we genoten. Natuurlijk, in februari is het water nog fris, maar koud? Helemaal niet. Even een baantje op en neer en je bent erdoorheen. Dan is het heerlijk. Alleen de WiFi is matig. Op het balkon is het signaal al te zwak.

Laatst bijgewerkt: 30 januari 2024

Ik zou zeggen nietsdoen als je een appartement wilt

Klein niet schoon kapot alles uit de jaren 60 . Een douche die niet goed werkt waar amper water uitkomt en die wisseltvan koud naar gloeiend geet. Geen pretje. Aardig personeel. Lekker zwembad. Goede ligging

Greven
Laatst bijgewerkt: 29 januari 2024

Prima verhouding prijs/kwaliteit.

Voor deze prijs kun je natuurlijk geen top hotel verwachten, maar onze ervaring bij Pez Azul overtroffen onze verwachtingen. Voor het boeken hadden we natuurlijk reviews gelezen. Die waren divers, maar acceptabel. Na boeking stuurde iemand ons een linkje met een review dat ons wel liet schrikken, er waren bedwantsen in het hotel gesignaleerd. Echter, aangekomen bleek de hygiëne dik op orde en verdient een dikke pluim. Ons appartement was zeer schoon en werd elke dag goed schoongemaakt. Ook het bedlinnen was kraakhelder en werd regelmatig verschoond evenals de handdoeken. Kortom niets dan lof voor de hygiëne. Het eten. We hadden half pension geboekt. Het ontbijt was goed op orde. Het buffetdiner biedt ruimte voor verbetering. Er was wel elke dag ruime keus, maar niet alles was altijd warm. Maar bedenk dan wat de prijs is. Personeel. Receptie: Uitstekend, goed meedenkend en attent. Obers, in het algemeen vriendelijk en van goede wil. Echter 1 ober kan nog wel wst voaching gebruiken. Schoonmaak niets dan lof. Ligging. Prima, ook parkeren was in januari geen probleem. ( Een straat voor het hotel). Voor mensen die slecht ter been zijn moeten er rekening mee houden dat er veel hoogteverschil is naar de boulevard. Dit betekent veel trappen.

Laatst bijgewerkt: 16 januari 2024

Verhouding prijs/kwaliteit is goed.

Studio is zeer schoon, maar niet echt gezellig ingericht. Al het basale is aanwezig en werkt.

Laatst bijgewerkt: 19 december 2023

Ongedierte en slecht onderhoud

Op 19-10-2023 hebben we een andere kamer gevraagd bij de receptie van Pez Azul. Zonder te vragen waarom zei de receptionist gelijk dat er geen andere kamer beschikbaar was. We hebben hem toen foto's laten zien van de bed wantsen op onze kamer en alle bijtwonden getoond bij mijn vrouw over heel haar lichaam. (deze wonden heeft ze gekregen toen ze voor het eerst de dekens op haar bed had gebruikt); Toen bleek er toch onmiddellijk een andere kamer beschikbaar en we verhuisden van kamer 423 naar 425; de kamer leek schoon. We hebben kamer 425 grondig geïnspecteerd op de aanwezigheid van bed wantsen en ze hier niet aangetroffen. We hebben de nacht hier doorgebracht maar we roken steeds een vreemde lucht. De volgende dag zijn we gaan zoeken waar die lucht vandaan kwam. Onder een keukenlade, waarin muizenkeutels, was door een hotelmedewerker een plakkende muizenval geplaatst en hieraan zat een stinkende dode muis geplakt. We hebben foto's gemaakt en vervolgens de muizenval met dode muis bij de receptie gebracht. De enige reactie van de receptioniste was: sorry en wilt u een andere kamer of moet er worden schoongemaakt. Op onze vraag, dat als je weet dat er muizen zijn en muizenvallen plaatst, waarom deze dan niet tijdig worden gecontroleerd wilde de receptioniste niet reageren. We zijn in kamer 425 gebleven. Mijn vrouw had dagen lang enorme jeuk over heel haar lichaam, ze kon niet slapen van de jeuk en was daardoor overdag niet fit om onze geplande excursies te doen. Onze vakantie is goed verpest door deze toestanden met ongedierte op de kamers. Overigens staan tot mijn verbazing alle branddeuren in het trappenhuis geblokkeerd met een keggetje; deze kunnen dus niet dichtslaan bij brand en dat is tegen alle voorschriften. Verder is het hotel echt aan onderhoud toe want er is veel kapot in de kamers en bij het zwembad of het is niet meer goed bruikbaar. Aan de afzuigkap in de keuken is geen afvoer gemonteerd zodat de baklucht niet uit de kamer kan en we kookten door de voordeur en de balkondeur tegen elkaar open te zetten. Wij gaan hier dus nooit meer naar toe.

Laatst bijgewerkt: 8 oktober 2023

Achterstallig onderhoud

Het complex is echt verouderd en dient een goede opknapbeurt. Ontzettend rumoerig. En de kamers totaal niet compleet, er ontbreekt van alles.

Laatst bijgewerkt: 13 februari 2023

Goeden,inging, prachtig uitzicht, wat gedateerd

Vriendelijk personeel, behulpzaam. Goed ontbijt en goede uitvalsbasis

Laatst bijgewerkt: 15 december 2022

Prima appartement, eenvoudig maar met alles dat nodig is

Prima appartement, eenvoudig maar met alles dat nodig is.

zwembad
Uitzicht aan de voorkant van het hotel bij zonnig weer.
Van af de overkant waar we soms tussen de middag wat namen