74 beoordelingen voor Appartement Pez Azul in Puerto De La Cruz Tenerife

7.2
    Eric
    op 13.10.2022:

Achterstallig hotel/appartement complex

Veel zaken zien er slecht uit zoals de keuken, maar ook bv tegeltjes vaan zwembad stuk, het onderhoud wat er gedaan wordt is eigenlijk maar als halfwerk uitgevoerd. Het eten was er dit jaar echt slecht een geen 6 euro per persoon waard, we hebben het gemeld maar deze 14 dagen is er geen passende oplossing geboden. Zelfs de eigenaar aangesproken en die zei dat w ons klachten met de ober/kelner moesten bespreken. Ben je eigenaar of niet vraag ik me dan af ..?

Il
    op 19.01.2022:

Prima appartement

Erg oud, gedateerd en veel kapot. Bedden zijn echt slecht en in de ochtend en nacht alleen maar lawaai. Dus voor de vroeg slapers en uitslapers is dit niet de plek. In de ochtend beginnen de schoonmaaksters te schreeuwen als je geluk hebt rond 8 uur. In de avond zijn er gasten die niet snappen dat er mensen zijn met kinderen. We hadden een avond excursie gedaan tot 00.00 uur en moesten er om 7.15 uur weer uit voor de volgende excursie. We hadden het fijn gevonden dat we dan geen schreeuwende mensen tot 2.30 in de gang zouden staan. Was ook al de 3de nacht op rij. Mijn dochter is zelfs een keer bang geweest omdat er zijn ruzie op de gang was. Niemand die er wat aan doet!

Pieter
    op 16.02.2020:

voor de 5e keer geweest

Zoals ik al schrijf waren wij er voor de 5e keer en zullen zeker weer terug gaan ligging van het hotel is voor ons perfect men is ook volop bezig met verbeteringen enigste kritiek die ik kan hebben zijn de bedden.

Paulien
    op 31.01.2020:

Prima studio

Studio is prima. Je moet alleen geen luxe verwachten. Studio wordt vaak schoongemaakt. Je kijkt uit op de El Teide. Minpunt was dat er geen bank was en te weinig stekkers.

Floor
    op 01.09.2019:

Prima ligging, niks bijzonders

Twee weken verbleven in Pez Azul. Prima ligging voor het verkennen van het eiland. Voor een strandvakantie ligt het wat ver van zee. 10 minuten berg af lopen voor het strand en het dorp. In de buurt van de studio's (rondom botanische tuinen) genoeg goede plekken om te ontbijten en dineren. Supermarkt om de hoek.

Wij hadden een appartement op de bovenste verdieping aan het zwembad. Prima kamer, wat verouderd. Koelkast maakte lawaai, maar alles werkt wel. Op het balkon stonden naast een tafel met stoelen ook 2 zonnebedden. Eerste week schoonmaak was prima. Tweede week van de vakantie kwam de schoonmaakster om 9.00 onze kamer binnen gestormd en begonnen daarna verbouwingen aan het dak. Dit werd niet van te voren gecommuniceerd.

Goed zwembad, balie medewerkers waren vriendelijk. Geen gebruik gemaakt van het hotel buffet. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad voor een goedkope prijs, maar verwacht niets bijzonders.

Johnnie
    op 21.03.2019:

Net appartement

Zeer vriendelijk personeel, alleen jammer dat er verder weinig te beleven valt in het appartement. Bijna iedere dag wordt je kamer gedaan om de twee dagen nieuwe handdoeken en dat voor een appartement. Helaas de bar bij het zwembad gesloten. Verder weinig aan te merken maar let wel je moet goed te been zijn om naar het centrum te lopen. Veel klim werk vanuit de stad.

Gert
    op 07.09.2018:

Prijs kwaliteit verhouding is goed

Was wel eens lawaai ivm verbouwing
    Als men toch bezig os zou ik de stopcontacten vervangen

Dani
    op 06.09.2018:

Vergane glorie, slechte bedden en gehorig

Het ligt 'n stevig stukje bergop stappen van het centrum. Aardig vergane glorie en staat in de steigers. Er wordt de hele dag geklust om het te modernizeren en dat is hoog tijd. Prima zwembad om even af te koelen maar niet om 'n dagje door te brengen. Alles is oud maar brandschoon. Bedden zijn belabberd en de kamers gehorig. Bovendien worden ze zelfs met de lagere buitentemperaturen in P dl Cruz erg warm en er is geen airco noch zijn er ventilatoren.

Faciliteiten van Pez Azul

Friday 2-12 Bewolkt
Saturday 3-12 Regenbui
Sunday 4-12 Regenbui
Monday 5-12 Regenbui

Op deze pagina vind je informatie over Appartement Pez Azul in Puerto De La Cruz, Tenerife.

Vakantiepanel.nl heeft 74 vakantie beoordelingen Pez Azul.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Appartement Pez Azul vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Appartement Pez Azul scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Pez Azul vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Pez Azul en het actuele weer Puerto De La Cruz. Bekijk hier ook andere Appartements Puerto De La Cruz of Appartements Tenerife. Op de pagina van Puerto De La Cruz vind je vakantiebeoordelingen Puerto De La Cruz en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Pez Azul achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Pez Azul!

• Eric
    op 13.10.2022:

Ben je slecht ter been dan is dit hotel geen aanrader, te veel trappen op vanachter centrum naar het hotel. Sluit dit hotel en renoveer het in een keer goed zodat je er nog jaren van kunt genieten als gast/bezoeker. Zorg voor fatsoenlijke parasols aan het zwembad en ook voldoende zodat je niet steeds aangekeken wordt als je wel een werkende parasol hebt.

• Il
    op 19.01.2022:

Knap alles een beetje op en zorg voor nieuwe matrassen. Het is het werk niet en zal een hoop schelen. Zorg ook dat de schoonmaakster gewoon zachtjes praten in de ochtend en dat jullie de gasten aanspreken als het de spuigaten uit loopt in de nacht.

• Pieter
    op 16.02.2020:

prijs kwaliteit is prima overal in de stad kun je met de taxi voor 3,15 per rit drankjes eten redelijk betaalbaar

• Johnnie
    op 21.03.2019:

De bar open en zorgen dat de bar binnen meer uitnodigd nu is het kaal en er zit nooit iemand best jammer

• Gert
    op 07.09.2018:

Stopcontacten wat meer Er waren er twee En ik zou nieuwe plaatsen, ze waren vies en zaten los aan de muur

« 1 2 3 4 5 6 7