Parque Vacacional Eden reviews

Laatst bijgewerkt: 6 april 2024

Zalig rustig hotel met mooie ligging.

We hebben een zeer aangenaam verblijf gehad. Het personeel is zeer vriendelijk, lekker en gevarieerd buffet. Het was leuk om aan het zwembad te liggen tussen de palmbomen ! Zwembad op de tiende verdieping is wel enkel toegankelijk voor mensen die naakt willen zonnen , dus niet voor ons bestemd ...

Laatst bijgewerkt: 5 april 2024

Relatief groot, edoch door verschillende gebouwen niet merkbaar.

Betrekkelijk gedateerd, maar schoon en goed verzorg. Elke dag verschoning. Appartement uitgerust met inductie en nieuwe pannen. Geen koffiezet mogelijkheid (twee zakjes oploskoffie). Drie zwembaden. Daardoor verdeelde bezetting. Één zwembad voor nudisten met gecontroleerde toegang via autorisatie op kamerkaart. Hotel tov restaurants in stad hoog steile weg ff lopen. Restaurant van hotel goed, maar all inclusive gehalte. P mogelijkheid tegen €5,- per dag aangeraden (huur) auto kun je anders moeilijk kwijt. Alles wat je van een accomodatie verwacht is er wel. Gratis shuttle naar stad. Goed verzorgd. Leuk... Welkomstdrankje en flesje wijn en water op de kamer (gratis). Kast met boeken in de foyer.

Laatst bijgewerkt: 4 april 2024

zonnig goed

een fijne grote accommodatie met een super grote kamer en lles is heel netjes en schoon

Laatst bijgewerkt: 7 maart 2024

De accomodatie was prima

Nette kamers, aardig personeel, heerlijk eten. Fijn zwembad met ligbedden erbij. Het enige minpuntje was voor ons de hoge ligging van het park. We moesten een hele grote helling op om er iedere keer te komen. Voor mensen die wat slechter ter been zijn is dat zwaar.

Laatst bijgewerkt: 10 februari 2024

Netjes en alles aanwezig

We hebben. Het goed gehad. Het was een hotel met een zeer mooie tuin. Genoeg faciliteiten en netjes vriendelijk personeel. Wat alleen tegen viel was dat het terug lopen naar het hotel erg steil was. Wel te doen in 20 minuten. Gratis busje s, morgens en einde middag fijn.

Laatst bijgewerkt: 9 februari 2024

Super ervaring!

Hotel is gelegen in een hele mooie groene omgeving en is zo'n 15 minuten lopen van het centrum van Puerto de la Cruz. Het ontbijt was echt heerlijk. Elke avond werden er verschillende soorten gerechten aangeboden die ook zeer lekker waren. Personeel was ook heel vriendelijk en behulpzaam. De kamer en badkamer waren ook erg ruim en we hadden een balkon. Er was een ping pong tafel en een pooltafel aanwezig bij het zwembad, en er was live muziek in de bar! Met een heerlijke temperatuur van 20-22 graden hebben wij een geweldige tijd gehad.

Laatst bijgewerkt: 8 februari 2024

Zomer in de Belgische winter 10

10 dagen in hotel Eden, Puerto de la Cruz, heel net, heel vriendelijk, uitgebreid ontbijt, hoofdkussen was mij niet confortable. Wel mooie stad met gezellige winkels en terrasjes, lekkere vis restaurants.

Koolmees
Laatst bijgewerkt: 3 februari 2024

Vakantie in parque vacancionale eden

Wij mijn man en ik,hebben fantastische vakantie gehad. Hotel was prima,heel vriendelijk personeel. Kregen op verzoek zonder probleem een andere kamer met wat leuker uitzicht vanaf t balkon.Eten voor elk wat wils.Met Shuttlebus kun je elk uur tot ong. 5 uur naar t centrum en terug. Want hotel ligt op behoorlijk hellende weg. Bedden waren wel aardig hard en zwembad koud Maar al met al een prima vakantie gehad daar.

Schoone
Laatst bijgewerkt: 2 februari 2024

Verblijf in hotel

Prima verblijf, alleen de stoelen op het balkon bij verschuiven maken veel herrie. Vliegreis geen succes stoelen te krap op elkaar, vraag me af wanneer jullie nieuwe vliegtuigen aankopen met staan plaatsen! Voor mij een reden om niet meer met Tui te vliegen.

Laatst bijgewerkt: 26 december 2023

Heerlijke vakantie

Leuk hotel, aardige mensen, goed eten, prachtige tuin en zwembaden. Goede locatie. De bedden zijn wat hard.. goede shuttlebus maar lopen naar t stadje ging ook prima.

Uitzicht balkon