Masaru reviews

Laatst bijgewerkt: 5 maart 2023

Heerlijke verblijfplaats

schoon hotel, beetje oudbollig, mooi zwembad en tuin, fijn appartement

Laatst bijgewerkt: 2 januari 2023

Klantvriendelijk en fijn personeel

De ligging is goed. Het ontbijtbuffet is voldoende. Het personeel is uitermate professioneel en vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 16 oktober 2022

Ietsje verouderd hotel maar wel goed

De kamers en het sanitair zijn wel goed maar niet modern. De kamers zijn een beetje gehorig en er is veel lawaai van de koelers op het dak van de buurman. Verder is het goed vertoeven in het hoterl. Heel vriendelijk personeel!

Laatst bijgewerkt: 4 september 2019

Goede kwaliteit, rustig hotel/appt., leuke stad, mooie vakantie

Puerto de la Cruz is een mooie stad omdat het ook aan de 'groenere' kant van Tenerife ligt, hotel Masaru voldeed aan de verwachtingen, relaxt appartement voor kleine gezinnen die af en toe ook zelf willen koken etc. Goed, schoon zwembad. Je moet wel een stukje 'de berg af en daarna weer op' lopen richting strand, maar dan heb je ook een aardig, zwart, strand, mooi aangelegd zeezwembad en een leuk centrum. Viel zeker mee.

Laatst bijgewerkt: 22 augustus 2019

mooi, vriendelijk maar er is een addertje

Hotel Masaru ziet er van de buitenkant imposant uit, van binnen wat oudbollig, veel gelakt hout maar weinig kleur, het is het allemaal net niet. De kamers zijn ruim en ons uitzicht was op de achtertuin, dus 's nachts vrij rustig. Onze kamer had een 2 persoonsbed met een superzacht kussen, zo zacht dat het net leek alsof je op een handdoek lag. Er is verder een uitklapbank/bed een grote kast, een tv (afstandsbediening kost je €15 aan borg maar er zijn geen NL zenders), er is een koelkast (bij mij was het vriesvak stuk), een elektrisch kookstel (met een onleesbare standen schakelaar). De badkamer is schoon en netjes, geen schimmel, er is een wc, bidet, grote wastafel en een bad, bad was voor mij wel iets te krap. De WIFI op de kamers werkt als volgt, je kunt elke week een a4-tje ophalen bij de receptie waarmee je met 2 apparaten kunt inloggen op de WIFI, de ontvangst was in mijn kamer erg slecht, ik moest bij de deur gaan staan om nog bereik te hebben. Heb je meer dan 2 apparaten, ga dan gewoon de volgende dag weer naar de receptie (als er iemand anders zit) en vraag weer zo'n formulier. Er is geen airco dus sommige kamers kunnen vrij warm worden als ze in de zon staat, dit was met mijn kamer niet zo. Er zijn regels in het hotel, en dat zijn er best veel, ik zal er een paar opnoemen: -Niet in badkleding door het hotel lopen -Tijdens het diner moeten mannen een lange broek aan maar bij het ontbijt niet. -Geen handdoeken op de stoelen leggen 's ochtends -Niet duiken -Geen opblaasspeelgoed in het zwembad -Geen ballen in het zwembad Maar kom je uit Spanje dan mogen veel van deze dingen wel. Het ontbijt is uitgebreid en smakelijk, de broodjes zijn droog maar die kun je nog droger maken door ze door het drukke broodrooster te gooien. Elke ochtend staat er een flinke rij waarbij je zomer 15-30 minuten staat te wachten, de ontbijt zaal is vaak wel benauwd. Het zwembad ziet er mooi uit maar je mag eigenlijk niets, alleen baantjes trekken, het zwembad is vanaf 1.50 tot 1.80 en ik denk zo'n 25 meter. Er is een badmeester aanwezig maar zoals ik al zei gelden sommige regels voor Spanjaarden niet (voornamelijk het duiken), ben je Nederlander dan heb je pech en word er extra op je gelet. Er is ook een baby zwembad (30 cm diep) maar de kleine glijbaan is stuk en het zwembad staat vol in de zon. De omgeving van het hotel is gezellig, er zijn veel winkels en restaurantjes maar het drukke toeristen centrum ligt toch wel 15-20 minuten lopen van het hotel, bereid je voor op 230 treden op en af te lopen. Beneden is er een grote supermarkt die een stuk goedkoper is dan de supermarkt naast het hotel, met ook veel meer keus. Ook al heb ik me vermaakt (met alle restricties) is het niet een plek waar ik snel weer zou komen, mijn kinderen konden zich in ieder geval niet vermaken. (entertainment voor de kids bestaat overdag uit knippen en plakken en spelletjes op een kunst grasveld naast het hotel)

Laatst bijgewerkt: 9 mei 2019

Super leuke vriendelijke hotel

Mooi uitzicht, goede ligging, lekker eten een aanrader

Laatst bijgewerkt: 4 januari 2018

Perfect en goed e kwalitijd

Zeer goed app voor wandel zon en shopping.Zwembad verwarmd en goed in en uit komen voor wat ouderen mensen.

Laatst bijgewerkt: 24 december 2017

Wat een vriendelijk personeel

Ontvangst uiterst vriendelijk, zo ook door de interieurverzorgster en de man van het zwembad. Het restaurantpersoneel is werkelijk top.

Laatst bijgewerkt: 13 november 2017

prima appartement

Een prima hotel/appartement met ruime kamers. De ruimte voor de bedden is wat krap waardoor de een over de ander heen moet kruipen. Het zwembad is prachtig groot. Toch weer jammer dat de mensen om 9 uur al in de rij staan om hun handdoekjes op de ligbedden te leggen.

Laatst bijgewerkt: 3 mei 2017

geweldig hotel

fijn en leuk hotel, prima ontbijt, heerlijk zwembad

studio 406