Don Manolito reviews

Van Spijker
Laatst bijgewerkt: 12 februari 2024

Prima

Het is gewoon netjes, niet bijzonder, maar je betaald er ook niet te veel voor.

Laatst bijgewerkt: 30 januari 2024

Don manolito

Erg rustig vooral ouderen

Laatst bijgewerkt: 10 januari 2023

Hebben gezorgd voor een fijne vakantie

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij zaten aan straatkant waar meer lawaai is, maar bij het zwembad en terras is het heerlijk rustig.

Laatst bijgewerkt: 12 mei 2022

Voor je rust zonder teveel willen

Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam, ontbijt mocht iets wat gevarieerder wifi was goed maar jammer dat de tv op de kamer van een hele kleine formaat was vanuit je bed was niet prettig kijken.

Laatst bijgewerkt: 26 juli 2019

Prima hotel en prijs/kwaliteitsverhouding

Het ontbijt is goed, ruime keuze. De kamer is van alle gemakken voorzien met (voor ons) een balkon met prachtig uitzicht op zee. Het bed is wat klein (1,40 volgens mij), ligt niet zo lekker en maakt veel herrie als iemand draait. Het personeel is erg vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 4 juli 2019

Degelijk, gedateerd

Standaard voorzieningen, geen bijzonderheden.

Laatst bijgewerkt: 24 mei 2019

uitstekend hotel perfect gelegen

vrijwel compleet in alles en leuk en vooral geen megahotel. goede prijs kwaliteitsverhouding. leuk personeel en alles dichtbij.

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2019

Heel goed en centraal gelegen hotel

Prima hotel. Centraal gelegen. Kort bij strand en eetgelegenheden. Practisch t.o.v. Uitvalswegen. Heel goed ontbijt. Klein balcon. Weinig parkeergelegenheid rondom hotel

Laatst bijgewerkt: 22 februari 2019

Aangenaam verblijf

Het hotel was eenvoudig, maar prima. Onze kamer was bijzonder goed gelegen, in de laagbouw, in een parkje, met terras, op de hoek. Als ik zeker wist dat we altijd dezelfde kamer zouden kunnen krijgen, zou ik hier elk jaar wel naar toe willen. Het is geen hotel voor kinderen, er is geen animatie, maar dat wilden wij ook helemaal niet. Sommige personeelsleden, zoalsbij de receptie en ontbijtzaal zouden wat vriendelijker mogen zijn, maar dat kun je niet afwdwingen. Kamermeisjes waren wel heel vriendelijk. Het hotel ligt dichtbij het centrum en de gezelligheid en bij het busstation( wat handig is voor uitstapjes)

Laatst bijgewerkt: 9 augustus 2018

Netjes,schoon,goede ligging in het centrum

Don manolito is een zeer netjes hotel met een zeer netjes zwembad bij huis