Casablanca reviews

Laatst bijgewerkt: 5 januari 2023

heerlijk om te vertoeven

Mooi, schoon hotel, vriendelijk personeel, eten is wat minder, maar genoeg in de buurt. Jammer van de wat hoge ligging

Laatst bijgewerkt: 13 september 2022

Schoon, ruim en gedateerd

Ruime kamers. Schoon, maar wel gedateerd. Ligging is prima als je goed ter been bent.

Laatst bijgewerkt: 9 september 2022

Leuk hotel, vlakbij het strand

Leuke ligging, ook een leuke winkelcentrum vlakbij.

Mw. I. Bezemer
Laatst bijgewerkt: 21 augustus 2022

Gewoon goed , schoon en gastvrij

Accomodatie is prima, goed ontbijt met vriendelijk personeel. Het is geen lopend buffet maar keuze uit verschillende ontbijtmenu's . Zwembad is niet zo groot. Appartementen kunnen gehorig zijn afhankelijk van je buren....

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2020

Fantastische vakanties, we komen er al een aantal jaren.

Klant is 100% koning hier. Alles een 10, alleen de ligging een 9, vanwege de flinke trap die je op en af moet om in het centrum of aan het strand te komen. Maar voor 3,50 kun je ook een taxi nemen. Personeel top, kamers spik en span, zeer kindvriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 11 september 2019

Een fantastisch fijn appartementencomplex waar het een genot is om je vakantie te houden

Een fijn appartementencomplex in een bijzonder leuke authentieke plaats! Prettige bediening en super schoon!

Laatst bijgewerkt: 15 juni 2019

Gezellig appartementencomplex

Wij hebben er met drie volwassenen gelogeerd. Twee sliepen er in een aparte slaapkamer en nr. 3 op een slaapbank in de woonkamer. Hele fijne bedden. Alles wordt netjes bijgehouden.Geen herrie 's nachts, heerlijk kunnen slapen. We hadden een probleempje met de pasjes voor toegang tot onze kamer en het werd meteen opgelost. Met online inchecken voor de terugreis hadden we de mogelijkheid om beneden op de computer eea te activeren en was er de mogelijkheid om bij de receptie de boardingpassen te laten uitprinten, goede service. Wij bevelen Casa Blanca zeker aan.

Laatst bijgewerkt: 20 april 2019

Nette, schone, wat oudere accomadatie

Ruim appartement met goede voorzieningen. Alles aanwezig wat je nodig mocht hebben. Heel schoon. Oude(rwetse) inrichting, maar wel compleet. Minpunt: doorgelegen, hard matras. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam

Laatst bijgewerkt: 4 april 2019

een prima verblijfoord

een beetje irritante vraag. Zoals ik schreef: een prima verblijfsoord

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2019

Schoon en alle faciliteiten aanwezig

De appartementen in Casablanca zijn gesitueerd dicht bij de zee en elk appartement heeft voldoende privacy.

Lekkere cocktails aan de bar
El Drago!  Een boom van 600 jaar oud.
Casablanca by night