24 beoordelingen voor Appartement Casablanca in Puerto De La Cruz Tenerife

8.6
    8.4
    Sjef
    op 05.10.2014:

mooie appartementen, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Het zijn mooie appartementen, met marmeren vloeren, goede hygiëne en goede bedden. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De faciliteiten zijn meer dan voldoende voor de prijs die je ervoor betaald. Parkeergarage voor huurauto is, tegen geringe vergoeding, aanwezig. Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding.
    Vanaf strand en centrum Puerto de la Cruz naar het complex is de weg deel steil.

Marielle
    op 20.04.2019:

Nette, schone, wat oudere accomadatie

Ruim appartement met goede voorzieningen. Alles aanwezig wat je nodig mocht hebben. Heel schoon. Oude(rwetse) inrichting, maar wel compleet. Minpunt: doorgelegen, hard matras. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam

Joke
    op 04.04.2019:

een prima verblijfoord

een beetje irritante vraag.
    Zoals ik schreef: een prima verblijfsoord

Ria
    op 03.02.2019:

Mooi om een keer geweest te zijn

In januari kun je beter naar het zuiden gaan. We hebben gevlogen met Ryan air en dat is slecht bevallen. Een hoop extra kosten voor inchecken en plaatsen reserveren en de koffers.op de heenweg zat mijn man voorin en ik achterin het vliegtuig, terwijl er naast mijn man wel plaats was. Op de terugweg zaten we wel bij elkaar omdat ik daarvoor betaald, maar we zagen het ook bij anderen die alleen kwamen te zitten.

Harmke
    op 03.01.2019:

Zeer mooi appartementencomplex

Zeer mooie en ruime appartementen. Netjes, schoon en goed onderhouden. Er is tevens parkeerruimte te huur, zeer handig.

Bibiana
    op 27.07.2018:

Ontzettend fijn en mooi complex

Ik ben samen met mijn partner naar Casablanca geweest. We zaten in een studio. Het was erg mooi en je vond er alles wat je nodig had. De keuken had een broodrooster, tosti-apparaat, oven, magnetron, waterkoker, noem maar op! Echt genoeg keukengerei. Het werd elke dag netjes schoongemaakt en het zag er allemaal schoon en fris uit. Het enige wat wij misten was een ventilator aan het plafond. In de omschrijving stond dat we die hadden. Maar zonder was het ook nog goed vertoeven. Het zwembad was klein maar fijn, iedereen had genoeg ruimte. Het restaurant hebben wij alleen voor de lunch gebruikt. Was erg lekker, alleen de bediening kon niet zo heel goed Engels en kwam niet heel vrolijk over. Het eten was verder lekker. Bij de receptie waren ze heel vriendelijk en hielpen ze ons goed. Een mevrouw kon zelfs Nederlands, dat was erg leuk.

Nieske
    op 16.11.2017:

Goede uitvalsbasis als je het niet erg vindt wat verder te moeten lopen

Appartement was prima, ruim, schoon, basic keuken waar je eventueel zou kunnen koken. Personeel bij de receptie vriendelijk en behulpzaam. Personeel in het restaurant wat knorrig en kortaf. Weinig bedden bij het zwembad. Als je niet een half uur voor openingstijd wilt gaan staan wachten kun je beter ergens anders een bedje in de zon zoeken. Restaurant bij het hotel stelt weinig voor, je kunt beter ergens in het centrum gaan eten. Wij hadden ontbijt bijgeboekt maar was erg teleurstellend, hebben bijna elke dag ergens anders ontbijt gehaald.

Diana
    op 03.09.2017:

keurig , netjes , ruim

fantastisch appartement met geweldig uitzicht!!
    wij hopen hier ooit nog een keer terug te komen
    de ligging is perfect voor mensen die goed ter been zijn
    het is namelijk een aardige klim
    lichamelijk goede conditie is ook een must!!
    super leuke vakantie gehad

Sunday 22-9 Helder/Zonnig
Monday 23-9 Bewolkt
Tuesday 24-9 Bewolkt
Wednesday 25-9 Helder/Zonnig

Op deze pagina vind je informatie over Appartement Casablanca in Puerto De La Cruz, Tenerife.

Vakantiepanel.nl heeft 24 vakantie beoordelingen Casablanca.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Appartement Casablanca vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Appartement Casablanca scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Casablanca vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Casablanca en het actuele weer Puerto De La Cruz. Bekijk hier ook andere Appartements Puerto De La Cruz of Appartements Tenerife. Op de pagina van Puerto De La Cruz vind je vakantiebeoordelingen Puerto De La Cruz en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Casablanca achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Casablanca!

• Ria
    op 03.02.2019:

Lori park

• Bibiana
    op 27.07.2018:

Als je vanuit het hotel naar beneden loopt kan je met een trapje richting de rest van de stad en het strand. Daar zit een heel leuk Tapasrestaurantje voor een goede prijs en met een hele enthousiaste en leuke eigenaar. De boulevard is ook heel leuk om in de avond overheen te lopen. Loro Parque is te bereiken met een gratis treintje die vanaf het centrum vertrekt. Is maar 10 minuutjes lopen vanaf het complex. Loro Parque is een grote dierentuin die ook heel erg aan te raden is.

• Nieske
    op 16.11.2017:

Bij restaurant El Camino op de trap richting centrum is het goed toeven!

• Diana
    op 03.09.2017:

Pico del Teide , Adeje , playa Las Teresitas ,en nog veel meer auto huren om eiland te verkennen

• brenda
    op 31.07.2017:

ga lekker cocktails drinken in de bar. huur een auto voor boodschappen en een ritje naar de Teide, parkeer garage is onder het complex.

« 1 2 3