Be Live Adults Only Tenerife reviews

Laatst bijgewerkt: 20 februari 2024

Hotel mooi, de rest kon beter

Eerste kamer letterlijk naast de 3 liften, bed tegen de muur van de liften. Om een andere kamer gevraagd. Tweede kamer sloot het raam wel, maar bleef een grote kier open. Om een andere kamer gevraagd. De optie was een zelfde soort kamer of een upgrade voor 20 euro per dag, dan had ik een balkon en zeezicht. Ik koos voor een zelfde kamer. Derde kamer in eerste instantie prima, echter bleek de airco het alleen op stand 3 het te doen (dit gemeld, zou iemand komen kijken, niet gebeurd) en het bed was niet te doen. Ene kant helemaal doorgezakt, andere kant waren alle veren (vering) heel duidelijk te voelen. Het eten was vaak lauw of koud, dus ik heb wel ontbeten maar de rest at ik buiten de deur. Fijne vakantie gehad, maar ik kom hier niet meer terug.

Laatst bijgewerkt: 13 januari 2024

Goede keuze

Fijn hotel met een goede service, vriendelijk personeel. Lekker dicht bij het strand en het centrum van de stad.

Laatst bijgewerkt: 28 november 2023

Fijne vakantie

Leuk hotel goede prijs en kwaliteit verhouding eten was goed kamer netjes elke dag schoongemaakt leuk personeel een nadeel niveau verschillen overal in de vloer goed opletten anders val je leuke vakantie

Laatst bijgewerkt: 15 november 2023

Te groot/hoog gebouw

Massaal hoog gebouw

Laatst bijgewerkt: 9 november 2023

Hotel all inclusive

Vriendelijk personeel goed verzorgd avondeten niet helemaal onze smaak

Laatst bijgewerkt: 3 november 2023

Gedateerd hotel

Het hotel is echt toe aan een opfrisbeurt van de jaren 80 naar nu .oud meubilair ed. Zelfs de muziek uit die tijd!! Erg vergane glorie!!.. De hotelkamers zijn klein , tv heeft 3 zenders bbc .duuts.frans . en sleutel card werkt niet altijd van je deur .. Douchen in bad . Wel elke dag keurig schoon en alles wat in onze ogen anders kon werd gelijk veranderd of gemaakt . Behulpzaam personeel.!! Erg duits en engels gericht Koud zout water zwembad .. het only adults concept vond ik matig. Entertainment was oudbollig . Toen wij er waren werd buitenkant hotel. Opgeknapt .Pluspunt : vlak bij zee en loropark. Car rent en dagjes uit buro in hotel .elke zondag klein marktje in lobby. Taxistandplaats om de hoek. Het all inclusief concept was prima . Goed eten en drinken . Bagage ruimte aanwezig en handdoeken voor het zwembad tegen borg . Voor 2 week is dit oke hotel, niet voor langere periode .

Voss
Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2023

Mijn review

Review van week vakantie

Laatst bijgewerkt: 16 oktober 2023

Je krijgt precies waar je voor hebt betaald.

Verouderd hotel met matige bedden, zeer matig eten en matige drankjes. Gemiddelde bezoeker is 60+, dat verklaart ook waarom er aan het eten geen structuur zit. Drankjes moet je drinken uit een papieren koffiebekertje en er ze zijn erg ontransparant over cocktail prijzen (bijna altijd bij betalen ookal heb je all inclusive). Wij zijn na 1 dag maar buiten de deur gaan eten. Veel te weinig zonbedjes voor zo’n groot hotel en de algehele sfeer is vrij slecht. Entertainment is tragisch maar dat heeft zijn charme. Ik zou dit hotel absoluut niet aanraden, maar voor deze prijs mag je eigenlijk niet klagen.

Laatst bijgewerkt: 18 maart 2023

Fijne hotel vriendelijk personeel

Fijn en prima hotel alles is aanwezig. Het hotel, de kamers alles is schoon en wordt goed bijgehouden. Het personeel zorgt dat je van je vakantie kan genieten

Laatst bijgewerkt: 25 januari 2023

zag er goed uit, maar voor ons niet van toepassing zie hieronder

aangezien onze locatie niet wordt herkent nu via de accommodatie waar wij de bijeenkomst hadden te weten Be Live Be Smart Florida Plaza waar wij overigens wel fantastisch zijn geholpen doorreisagent Judith en ook Jan van het meeting point

Het strand op 200 meter van het hotel
Het zwembad