Bahiá Príncipe Sunlight Tenerife Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 19 januari 2024

Fijne sfeer

De ligging en de tuin zijn fantastisch het eten is top het hotel zelf wat verouderd maar daar werken ze hard aan.

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2023

Een fijn hotel, een prachtig complex, vriendelijk personeel

Een heerlijke week gehad. Het hotel is misschien iets gedateerd, maar de kamer was netjes, fris en schoon. Het bed was goed. Het complex is prachtig, met al het groen en palmbomen. Het eten was goed, gevarieerd en warm. Het personeel werkt hard en is vriendelijk. Eennprachtig uitzicht bij het 2e en watbrustiger zwembad. Zou hier zeker nog wel een keer naartoe willen.

Laatst bijgewerkt: 29 december 2022

Een goed hotel!

Het hotel is echt aan onderhoud toe, met regen heb je een lek, verf bladert overal vanaf en scheurvorming in muren en dat is erg jammer !

Laatst bijgewerkt: 6 november 2022

Super vakantie!

We komen hier elke keer graag terug! Na 20 jaar nog altijd super vakantie! Voor jong en oud! Personeel is er heel vriendelijk! Alles met de lach!

Laatst bijgewerkt: 14 juni 2022

Verouderd

Dit hotel heeft wat renovatie nodig zeker de aankleding van het zwembad en de slaapkamers jammer dat ze 2 jaar Corona hier niet voor gebruikt hebben.

Laatst bijgewerkt: 6 juni 2022

Bijna perfect!

Heb enorm genoten van mijn verblijf. Het persoonlijk is super vriendelijk. De ligging van hotel naar was niet super ideaal en het in van de snackbar was ook niet lekker of echt vers. Voor de rest was alles helemaal naar wens zowel het ontbijten als lunch en diner.

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2020

Goed weer, goed eten, goede animatie! Daarnaast zijn de kamers top! Verder is het animatie programma goed gevuld zodat voor ieders wat wils is.

Laatst bijgewerkt: 7 november 2019

Fijn all in hotel

Prima hotel, wij hebben genoten van de accomedatie en het eten. wij zouden terug gaan en hotel aanbevelen. Nederlandstalige medewerkers bij receptie Veel te doen voor kinderen , hele dag en goede enterainment. Echte merken frisdrank die je zelf kan pakken en of tappen.

Laatst bijgewerkt: 21 september 2019

geweldig

Mooie vergezichten net nieuwe bedden en groot voor 3 personen heerlijk airconditioning koelkast met water en limonade

Laatst bijgewerkt: 12 september 2019

prima hotel

prima hotel en een mooie tropisetuin voor herhaling vat baar

Heerlijk zwembad