Spring Vulcano reviews

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2024

Prima hotel. Standaard kamers wel aan de kleine kant. De badkamer was niet helemaal schoon. Personeel was aardig. Voldoende keuze in eten. Halfpension is exclusief drankjes. Man bij de receptie mag wel wat vriendelijker (Armando). Je zit lekker centraal waardoor je veel kunt doen en ervaren

Laatst bijgewerkt: 28 december 2019

Tegenvallend

Viel ons een beetje tegen. Kamer was prima. Ontbijt matig. Het enige vers gebakken waren eieren, geen pannenkoekjes (stonden al uren in een warmhoudplaatje bak), geen Churros, wat toch typisch Spaans is en eigenlijk altijd bij het ontbijt te krijgen is. Avondeten hebben we maar 1x gedaan, dus daar kan ik niets over zeggen. Het dakterras UP bijgeboekt voor €40 op per dag (moest voor minimaal 3 dagen, dus €240 in totaal betaald. Hiervoor kreeg je handdoeken, drinken wat je wilde, ontbijt vanaf 10.00 uur en daarna hele dag snacken, maar wel klein aanbod. Kortom wij vonden het duur betaald, al moet gezegd worden, dat het dakterras mooi was. In de bar van het hotel zijn we 2x geweest. De eerste keer gevlucht, omdat het ontzettend stonk, de 2de keer snel doorgelopen naar het buiten terras. Ook stonk het af en toe in de hal, wellicht door de vele planten. Hoewel het personeel vriendelijk was, was dat niet bij het uitschenken. Betalen en weg, niet eens vragen, hoe we het hadden gehad. Voor ons de volgende keer weer naar Tigotan (4x geweest en we hadden NIET moeten switchen)

Laatst bijgewerkt: 24 augustus 2019

Schoon groot mooi hotel. Eten was oke. Ik ben zelf niet zo van een buffet maar er was elke keer voor ieder wat wils. Kamer was prima.

Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2019

Top hotel

Echt een top hotel. Bij binnenkomst in de grote hal al een gevoel van luxe. Eten alles in overvloed, saladebuffet, toetjesbuffet, heel veel soorten vlees en vis. Mooi zwembad, fitnessruimte. Mooie kamer, wij hadden wel zwembadzicht. Als je geen zwembadzicht bijboekt is het uitzicht denk minder mooi. Ondanks adults friendly zaten er wel kinderen in het hotel.Voor ouders met kinderen zou ik zeggen kies een ander hotel. De dingen die ze organiseren is meer gericht op volwassenen. Maar verder zou ik iedereen dit hotel aanraden als je een luxe vakantie wil, voor niet zoveel geld.

Laatst bijgewerkt: 18 april 2019

sfeervol, leuke live muziek, goede kwaliteit en lekker eten

We kwamen hier bij toeval terecht en gaan zeker volgend jaar terug. We hadden een fijne kamer, alleen al de hal was imposant. Het eten was goed tot zeer goed.

Laatst bijgewerkt: 7 augustus 2018

Het hotel is vorig jaar gerenoveerd en heeft een prachtige hal met fonteinen en veel planten, ruime, nette, schone kamers en een mooi aangelegd complex. Locatie is ideaal: vlakbij strand, midden in PdlA. Er is een groot zwembad met voldoende ligbedden (al zijn er fanatiekelingen die rond 7 uur hun handdoek neerleggen, dit is nergens voor nodig; er was iedere dag genoeg plek). Wij hadden het geluk dat we een superior kamer kregen (twee grote tv's, dagelijks gratis een fles water, nespresso apparaat, waterkoker, regendouche, ligbedjes op het ruime balkon, een 200x200 bed). Dit was super! Het ontbijt is ontzettend uitgebreid en het diner is goed, al was de kip bij de show cooking 2x niet gaar. Verder smaakt het goed en is er zéér veel keuze! Een groot minpunt: harde, vreselijke muziek in de bar tot 23.30 uur 's avonds, waar je zelfs met oordoppen in niet bij kunt slapen, zo hard. Klachten hierover werden niet serieus genomen.

Laatst bijgewerkt: 19 maart 2018

prima volwassenen hotel met af en toe een kind

Goed hotel. Is mooi gerenoveerd. De locatie is erg goed, zodat je dicht bij de winkelcentra bent.

Laatst bijgewerkt: 31 december 2017

prima hotel voor een verblijf

Het is hier goed vertoeven . Personeel is vriendelijk en de kamers zijn goed .

Laatst bijgewerkt: 24 december 2017

Een geweldig verzorgd hotel

Onlangs verbouwd hotel. Ziet er fantastisch uit. Wordt ontvangen met een glaasje champagne, koffers worden naar je kamer gebracht. Over het algemeen een hotel om aan te bevelen. Dit is ons vierde jaar en komen zeker weer terug