Vistasur reviews

verzorgde ruime appartement met 2 kamers

Hr. H. Prins
Laatst bijgewerkt: 2 januari 2024

Mooie appartementen

Mooie locatie, netjes, vriendelijk personeel. Het enige minpuntje vonden wij dat de receptie moeilijk te vinden was. De Tui bus zette ons aan de overkant van het complex af. Moesten goed zoeken, werd niet echt aangegeven waar de receptie was en was ook niet groot.

Laatst bijgewerkt: 26 juli 2023

Heel mooi en centraal gelegen met mooi uitzicht

Mooie locatie met ruime appartementen. Vriendelijk personeel en goede service. Ligging ten opzichte van vliegveld en bezienswaardigheden is top. Zwembadje is leuk, wel wat klein.

Mw. A. Kwant
Laatst bijgewerkt: 19 februari 2023

Laatst bijgewerkt: 1 maart 2020

Geweldige ligging en vriendelijk personeel

Zie vorig antwoord. Over faciliteiten heb ik geen mening. Over kindvriendelijk heb ik ook geen mening

Laatst bijgewerkt: 24 juni 2019

prima plek .

ligging pal aan strand en boulevard, net buiten het drukke centrum

Laatst bijgewerkt: 22 juni 2019

Heel fijn appartement met een super ligging

Voor de 2e keer geweest en het was weer geweldig. Fijn ruim appartement. Hele goede ligging. Alleen verwacht niet te veel van het zwembad deze is echt heel erg klein, maar je kan ook zo de zee in lopen.

Laatst bijgewerkt: 24 mei 2019

Fijn app en dicht bij het strand en winkels

Prima accamodatie , minder geschikt met kinderen . Zwembadje klein . Veel senioren waar het ook geschikt voor is. Kortom , prima vakantie geweest (30-4-2019)

Laatst bijgewerkt: 28 maart 2019

Perfect appartement, prima ligging, verschrikkelijke bedden

Alles is dichtbij; het stand, de winkels, de boulevard en de talloze restaurants. Het appartement is ruim, maar de bedden zijn kanonnen hard! Dat was het enige.minpunt voor ons. Hetzwembad is klein en ligt erg openbaar. Voor ons geen probleem want wij maakten er toch geen gebruik van.

Laatst bijgewerkt: 10 juni 2018

Super moie plek

Cichter bij het strand is bijna niet mogelijk. Ook supermarkt, restauranjtes e.d. zijn vlak bij. En als u een huurauto erbij hebt, kunt u deze parkeren onder de appartementen