Parque Santiago IV reviews

HygiΓ«ne

Laatst bijgewerkt: 15 april 2024

Prachtige centrale locatie

β€œ Dit hotel heeft een perfecte ligging midden in het bruisende centrum. Alles is op loopafstand en zowel langs de winkels als de boulevard is het gezellig. Wij zaten in de toren van dit hotel en ondanks dat je centraal zit is het rustig verblijven. Het 1- kamerappartement is ruim genoeg voor een prima verblijf, het is schoon en het personeel is vriendelijk. β€œ

Laatst bijgewerkt: 2 april 2024

Heerlijke relaxte probleemloze vakantie gehad

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2024

Toe aan renovatie

β€œ De toren is gerenoveerd, rest van het hotel niet. Bedden staan op wieltjes waardoor erg instabiel. Zwembad en tuin zijn prachtig. Ligging zeer centraal. β€œ

Laatst bijgewerkt: 2 maart 2024

Een uitstekend hotel

β€œ Vriendelijke mensen en schoon β€œ

Laatst bijgewerkt: 1 maart 2024

β€œ Geen toelichting bij de review gegeven β€œ

Laatst bijgewerkt: 29 februari 2024

Top hotel, nieuwe kamers, prachtige plek

β€œ Heerlijke week verbleven in dit top hotel direct aan de Golden Mile en de boulevard. Deel van de kamers zijn gerenoveerd, kies die. β€œ

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2024

Prima

β€œ Uitstekende accomodatie β€œ

Laatst bijgewerkt: 5 december 2023

Parque Santiago IV

β€œ Parque Santiago IV ligt qua ligging gunstig ten opzichte van boulevard, strand en winkels/restaurants. HygiΓ«ne is dik op orde. Zeker een goede plek als je van dit soort vakantie houdt. Personeel is vriendelijk en spreekt Engels. De omgeving werd ook goed schoon gehouden en ik voelde me er veilig. 90% van de kamers hebben een gunstige ligging ten opzichte van de zicht op zee en rust. Helaas had ik een kamer van de overige 10% en had de hele dag herrie van airco, geluid van mensen en vals zingende zangers. Meerdere pogingen gedaan en het is me niet gelukt om een andere kamer te krijgen. Dat had mijn vakantievreugde zeker geoptimaliseerd en een betere review opgeleverd. β€œ