Parque Santiago IV reviews

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2024

Toe aan renovatie

De toren is gerenoveerd, rest van het hotel niet. Bedden staan op wieltjes waardoor erg instabiel. Zwembad en tuin zijn prachtig. Ligging zeer centraal.

Laatst bijgewerkt: 2 maart 2024

Een uitstekend hotel

Vriendelijke mensen en schoon

Laatst bijgewerkt: 1 maart 2024

Laatst bijgewerkt: 29 februari 2024

Top hotel, nieuwe kamers, prachtige plek

Heerlijke week verbleven in dit top hotel direct aan de Golden Mile en de boulevard. Deel van de kamers zijn gerenoveerd, kies die.

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2024

Prima

Uitstekende accomodatie

Laatst bijgewerkt: 5 december 2023

Parque Santiago IV

Parque Santiago IV ligt qua ligging gunstig ten opzichte van boulevard, strand en winkels/restaurants. Hygiëne is dik op orde. Zeker een goede plek als je van dit soort vakantie houdt. Personeel is vriendelijk en spreekt Engels. De omgeving werd ook goed schoon gehouden en ik voelde me er veilig. 90% van de kamers hebben een gunstige ligging ten opzichte van de zicht op zee en rust. Helaas had ik een kamer van de overige 10% en had de hele dag herrie van airco, geluid van mensen en vals zingende zangers. Meerdere pogingen gedaan en het is me niet gelukt om een andere kamer te krijgen. Dat had mijn vakantievreugde zeker geoptimaliseerd en een betere review opgeleverd.

Laatst bijgewerkt: 14 november 2023

Parque Santiago IV

Prima hotel, direct aan de oceaan en dichtbij alles wat je nodig hebt. Vriendelijk personeel aan de balie, goede schoonmaak. De kamer zelf is iets gedateerd maar prima. Wel een moderne TV. De douche is heerlijk. Wat minder was waren de bedden, die waren erg hard. Het zwembad had zout water, niet ideaal. Het personeel van de horeca bij het zwembad had vriendelijker gekund. Bij de buren Parque Santiago III was dit veel beter. Voor kinderen is er weinig te doen, bij de buren van III was er wel genoeg. Gelukkig konden we daar ook terecht.

Hr. A. Hamers
Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2023