Park Club Europe reviews

Pullen
Laatst bijgewerkt: 6 februari 2024

Kamer super, entertainment bagger en eten veelal koud

De kamer die ons werd toegewezen was prima in orde. De entertainment is echter volledig afgestemd op Italiaanse medegasten. Dat geldt zowel voor activiteiten aan het zwembad als voor s’avonds op het toneel. Het restaurant is ingedeeld in tafels met 8 personen. Dat is echt niet gezellig als je met 6 schreeuwende Italianen aan tafel zit. Laatste week dus maar uit eten geweest onder het All Inclusive gebeuren. De muziek aan het zwembad staat zo hard dat je de muziek op je telefoon zelfs niet met een koptelefoon kan verstaan… De bediening is overigens wel weer super vriendelijk en behulpzaam!

Bronsgeest
Laatst bijgewerkt: 11 december 2023

Prima hotel dat overal bij in de buurt ligt

Park Europe heeft een hele goede ligging dichtbij de zee en de winkels/haven van waaruit excursies gedaan worden. De kamer was vrij groot (2pers kamer) - bed was goed, er was een aparte zitkamer en een net balkon. Het eten was vooral in de ochtend goed - uitgebreid aanbod. In de avond was het wat beperkter en soms wat lauw. Eetruimte is wel lawaaierig en vol. Voor een all inclusive was het prima eten verder. Zwembad was netjes. Animatie viel mij positief op. Ik was alleen met mijn partner, dus ik deed er niet veel mij. Maar ze deden veel leuke dingen met de kinderen daar en ze deden hun best met shows en activiteiten.

Laatst bijgewerkt: 27 november 2023

Fijn Hotel

Mooie kamers, goed eten, heerlijke terrassen, fijn zwembad en super leuk animatieteam

Munsterman
Laatst bijgewerkt: 26 augustus 2023

Wij hebben een weekje in dit hotel mogen verblijven. We hebben een ontzettende mooie week gehad. We hadden een ruime maar erg warme kamer zonder airco (dit wisten wij van te voren), aan t zwembad. Met goede bedden. Ze hebben er 2 zwembaden, 1 op zoutbasis en 1 op chloorbasis. De laatste is verwarmt. De andere is met 3 glijbaantjes. Niet bijzonder maar onze 10-jarige vond t prima. De schoonmaak is niet zoals in Nederland maar het is ook niet vies, de hele dag zijn medewerkers aan t schoonmaken. Het eten was heerlijk en we hadden enorm veel keuze, zowel bij het ontbijt als bij het diner. De 'lunch' stelde niet zoveel voor. Het is vooral fastfood en een aantal salades. Die salades waren erg lekker! Het personeel is erg vriendelijk en helpt overal mee, het merendeel kan ook Engels en of Duits. De animatie is erg leuk, er is de hele dag wel wat te doen met als afsluiter of de kidsdisco en daarna een show voor de oudere kinderen en volwassenen. Ook een pre voor het hotel is de nieuw aan

Laatst bijgewerkt: 19 augustus 2023

Eten en drinken prima. Genoeg keuze. Op de kamer geen airco aanwezig waar ik dom genoeg gewoon vanuit was gegaan en wat mij ook niet verteld was. Er is alleen een plafond ventilator. Bloedheet op de kamer dus. De bedden zijn goed. Verder is de kamer verouderd. Gordijnen kapot en koelkast doet het niet. Kamer is wel schoon. 2 mooe zwembaden maar het water is lauw. Er wordt veel aan entertainment gedaan. Enthousiast animatieteam.

Klaasse
Laatst bijgewerkt: 19 augustus 2023

Erg goed!

Bij het hotel worden erg veel activiteiten georganiseerd voor jong en oud. Het eten is ook goed en er is iedere avond een ander thema. Ook is er een grill restaurant met erg veel keus. Kortom een goed hotel met een goede all inclusive formule.

Laatst bijgewerkt: 30 juli 2023

Heel schoon en gemoedelijk