Palm Beach Tenerife reviews

Laatst bijgewerkt: 26 december 2022

Ideale ligging, maar geen hoogvlieger

Het is een gedateerd hotel, voorheen timeshare. De schoonmaak is matig. Jammer van al die herrie schoppende Engelsen.

Laatst bijgewerkt: 12 oktober 2022

Goedkoop, simpel, zwembad

Goedkoop, simpel, zwembad, strand, zee. Typisch hotel met handoeken leggers en heel de dag bierdrinken.

Laatst bijgewerkt: 21 maart 2022

Fantastische ligging direct aan het strand

Wat een toplocatie, super dicht bij het strand! Je loopt zo naar het centrum van Las Americas en Adeje, maar ook vlakbij het hotel zitten leuke horecagelegenheden en wat winkels. De kamer was prima en had airco. Badkamer is gedateerd, maar wel schoon. Kortom, alles wat je nodig hebt is er gewoon! Een minpunt was dat je blijkbaar geen handdoek van de kamer bij het zwembad mocht gebruiken. Daarvoor moest je een handdoek bij de receptie huren voor 5!! euro. Prijs/kwaliteit verhouding was in mijn ogen goed. Niet super duur en een toplocatie en de dingen die je nodig hebt!

Laatst bijgewerkt: 17 januari 2020

Tenerife

Prima hotel direct aan de boulevard, ideaal voor zonvakanties

Laatst bijgewerkt: 14 december 2019

Goed hotel

Goed hotel vlak aan zee ,overal dichtbij. Net hotel,mooi zwembad, Gaan beslist nog eens naartoe

Laatst bijgewerkt: 4 december 2019

Heel goed

Eenvoudig, maar prima prijs, kwaliteitsverhouding. Ligging t.o strand. Winkeltjes en restaurantjes dichtbij.een aanrader.

Laatst bijgewerkt: 14 november 2019

Super mooie hotel

Super mooie hotel! Bij aankomst bleek onze studio vol geboekt te zitten. Maar niet getreurd we kregen een appartement met een aparte slaapkamer + op de begane grond was super fijn!! De bedden waren alleen wel iets minder je voelde de vering goed

Laatst bijgewerkt: 1 november 2019

Leuk hotel op een goede locatie

Een leuk hotel op een steenworp afstand van het strand. Vriendelijk en behulpzaam personeel. het appartement was wel wat gedateerd maar schoon. De bedden waren ook goed.

Laatst bijgewerkt: 31 oktober 2019

Een goede locatie!

Hotel ligt direct aan de boulevard. Wij hadden een kamer op de 7e verdieping. Prima. Schoonmaak en wissel van handdoeken vonden wij wat matig. Iedere dag een schone handdoek zou fijner zijn. Schoonmaak ook niet gezien. Was ook geen bezem in huis om zelf te vegen. Jamner. De föhn was van de wand in de douche. Stond wel in de omschrijving. Gelukkig zelf meegenomen. Muziek bij het zwembad erg hard en eentonig. Als er muziek voor het sporten was had je 2 soorten muziek dóór elkaar. Zou wat aan gedaan kunnen worden! We hebben echt wel genoten ondanks deze punten. De boulevard is echt geweldig. Veel mogelijkheden om lekker te wandelen, te eten en te winkelen.

Laatst bijgewerkt: 1 oktober 2019

Mooi hotel

Groot hotel met veel kamers. Aan het algemene onderhoud van het hotel, zie ik dat het nog wel aandacht mag hebben. Verder ruime kamers, maar echt hygienish schoon dat verdiend nog wel de aandacht.

Vanuit onze appartement was echt super
Prachtig uitzicht vanaf balkon