Tigotan Lovers & Friends reviews

Laatst bijgewerkt: 16 februari 2024

Fijn adults only hotel

Hotel heeft aan onze verwachtingen voldaan. Goede kamer, prima ontbijt en diner buffet. Vriendelijk en klantgericht personeel

Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2023

Gehorige kamer, handdoeken brigade en vriendelijke personeel

We verbleven in de Baseground en hoorden het douchen en doortrekken van onze bovenburen, omdat de riolering boven onze kamer liep. Luidruchtige engelse naaste buren hebben ons 3 keer s'nachts uit ons slaap gehaald. Op de dag dat we weggingen liepen er al gasten om kwart voor 7 s''morgens met handdoeken om een ligbed te claimen bij het zwembad. Wanneer je te laat kwam kon je nergens liggen want alle bedjes waren bezet door handdoeken. Soms werd er een briefje opgedaan om te kijken of er binnen een half uur iemand kwam liggen. Eten was heel divers en personeel heel vriendelijk. De kamers werden netjes schoongemaakt.

Hr. P. Rondhuis
Laatst bijgewerkt: 23 december 2022

Trudy

Uitstekend hotelwezen adults

Laatst bijgewerkt: 28 november 2022

Prima hotel op zeer goede locatie

Het hotel ligt op een mooie plek. Je bent overal dichtbij. Winkels, strand en openbaar vervoer voor de deur. Het eten is goed. Als het weer het toe laat kun je ook heerlijk buiten eten. Wij waren er van 20 tot 26 november en het weer was fantastisch. Niemand is chagrijnig en iedereen is behulpzaam. Het enige minpuntje vinden wij dat je moet douchen in het bad. Niet echt van deze tijd en zelfs gevaarlijk. Er zit nergens een beugel om je vast te kunnen pakken. Maar verder alles prima in orde.

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2022

Mooi hotel. Fijne plek om te verblijven. Mooi zwembad.

Fijne plek om te verblijven. Klein stukje lopen naar het strand. Leuk zwembad bij het hotel. Vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 26 mei 2022

Goede hotel voor een goede prijs

Goede hotel met mooie kamers. Helaas slecht geïsoleerd, waardoor je alles hoort vanaf buiten

Laatst bijgewerkt: 19 maart 2020

Goede service, vriendelijk personeel en goed eten

Ontvangst bij de receptive was zeer goed. De ligginh van de kamer heb ik rechtstreeks met het Hotel geregeld om te voorkomen dat je een kamer rijgt zonder zon op je balkon. Ontbijt met champagne als je dat appricieerd en e is voldoende keuze. Dit geldt ook voor het avondeten, meer dan voldoende keuze.

Laatst bijgewerkt: 14 maart 2020

ontbijt+diner was uitstekend,de appartementjes op de balkons,heb je geen zon of je moet er echt om vragen dan kost t jou €200,00. maar daar zijn er niet veel van. Van de faciliteiten moet je echt gebruik van willen maken,zwembad op het dak en vervolgens om 5 uur hebben ze optreden gepaard met bar. Er zit ook nog een nudisten afdelinkie op het dak daar moet je ook een type voor wezen,mijn vriendin wilde niet uit de kleren en 's avonds heb je af en toe een redelijk optreden van muzikanten,maar moet ook net je stijl zijn,zaten goede optredens bij

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2020

Heerlijk hotel

Wat een heerlijk hotel, eten is geweldig heel veel keuze. En fantastische ligbedden rond het zwembad.

Laatst bijgewerkt: 20 februari 2020

Schoon en goed zoals de laatste keren

En hotel met verschillende zwembaden en goed eten en smacks