Marylanza Suites & Spa reviews

9,6

Luijten
Laatst bijgewerkt: 29 maart 2024

Voorjaarsvakantie in Marylanza

Een mooi, ruim en schoon appartement. Een goed, uitgebreid ontbijt. Een bezoek aan het teppanyaki restaurant is een aanrader. Fijne zwembaden en leuke animatie. Wij gaan zeker terug.

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

Aanrader

Zeer goed hotel met lekker eten, vriendelijk personeel en lekker eten!

Butenko
Laatst bijgewerkt: 4 maart 2024

En weer leuke vakantie in Tenerif

Alles was goed. choon,netjes,halfpension was lekker. Voor hotel 4☆ zeer goed,moet wel één keer bepaalde dingen vernieuwd, bv badkamer...

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2024

Vakantie

Mooi, schoon en leuk hotel. Warm welkom bij de receptie. Eten is goed en gevarieerd.

Laatst bijgewerkt: 22 februari 2024

Een heel erg mooi en zuiver lekkerruikend aparthotel, Grote slaapkamer en grote keuken/living.

Een hele grote aanrader. Zeer goed hotel met goede voorzieningen. Prima ontbijt. Hotel is erg schoon en ruim opgezet. Volgende keer gaan we hier weer heen.

Marissen
Laatst bijgewerkt: 18 januari 2024

Super resorts

Mooie ruime kamer ,heerlijk gevarieerd ontbijt.elke dag schone kamer vriendelijk /behulpzaam persenool.

Laatst bijgewerkt: 25 december 2023

Fantastisch!!

Een fantastisch hotel! Schoon, opgeruimd. Vriendelijk personeel! Het eten was TOP! Receptioniste was ook ontzettend behulpzaam. Het zwembad was ook erg verzorgd. Geen klachten, zeker een aanrader!

Laatst bijgewerkt: 20 mei 2022

Schoon, ruim, vriendelijk en rustig

Erg mooi opgezet resort met ruime kamers. Alles is erg schoon en personeel is heel erg vriendelijk. Zo’n 18 minuten lopen tot aan de boulevard, voor ons geen probleem, een beetje beweging is fijn op vakantie. Geen gedoe met handdoeken leggen bij zwembad. We zaten all in en er is genoeg variatie en de kwaliteit van het eten is ook goed.

Hr. C.J.J. Oostdam
Laatst bijgewerkt: 18 maart 2022

Prima

Een mooie accommodatie, schoon en klantvriendelijk personeel. Gebruik gemaakt van een uitgebreid ontbijtbuffet.