Marola Park reviews

Laatst bijgewerkt: 31 maart 2024

Prijs kwalitatief

Prijs kwaliteit verhouding is prima

Laatst bijgewerkt: 10 januari 2023

Goed prijs kwaliteit verhouding

Gezellig en bijna een fam app- hotel De mensen zijn vriendelijk

Laatst bijgewerkt: 2 maart 2020

verblijf en ontbijt prima, avondeten matig door weinig deelnemers

Rustig appartementenhotel, hoewel er veel scandinaviers en engelsen verblijven, weinig nederlanders

Laatst bijgewerkt: 18 mei 2019

Gewéldig park

Ontzettend mooi en een verzorgd schoon park. Kom hiet graag nog een keer terug. 1 min puntje was dat de bedde n echt te hard waren.

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2019

Geweldig!

Het enige minpuntje is het vele verkeer dat je langs hoort gaan; ook s nachts. Het personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken. En het was super schoon! De studio was prima en compleet in gericht. Voor herhaling vatbaar!

Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2017

Ons verblijf in Marola Park was geweldig. Het personeel was stuk voor stuk vriendelijk en wilde ons met alle vragen en dingen helpen. Het appartement werd erg goed schoongehouden. De schoonmakers waren er de hele dag druk mee. Iedere dag kregen we schone handdoeken beddengoed enz.

Laatst bijgewerkt: 1 juli 2017

goed hotel vriendelijk personeel

ontbijt redelijk eenvoudig maar wel goed. Er werd goed schoongemaakt. Er waren toch veel mensen die hun handdoeken op de bedjes bij het zwembad legden. Bedjes waren niet van goede kwaliteit staken her en der schroeven uit en ik ben door eentje doorgezakt. Hotel ligt aan een drukke straat vooral ook snachts dan komen ze het afval ook ophalen dus veel herrie.

Laatst bijgewerkt: 10 juni 2017

Mooi en goed onderhouden complex

Het complex ziet er prima uit. Het personeel is erg vriendelijk. zowel de baliemedewerkers als de schoonmaakploeg, ook de service is erg goed. Een klein maar mooi en rustig zwembad. de kamer ziet er netjes uit en er wordt 5x per week schoongemaakt. 1x per week wordt het beddengoed verschoond en elke dag de handdoeken. Een nadeel is de slechte Wifi verbinding

Laatst bijgewerkt: 7 mei 2017

Vriendelijk en behulpzaam personeel, zeer schoon. Groot appartement , prima ligging. Mooi en groot zwembad. Ontbijt goed.

Laatst bijgewerkt: 16 oktober 2016

Prachtig en Superschoon!

Zeer schone en gemoderniseerde accommodatie, van alle gemakken voorzien met vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie ruime kamers, allen met balkon, wij hadden een beetje gedateerd meubilair maar alles was in prima staat. Een prachtig schoon zwembad voorzien van voldoende ligbedden (reserveren verboden) en een uitstekende zwembadbar en douches met toiletten. Winkels en restaurants op loopafstand, bakker en supermarkt naast de entree, strand op 10min lopen.

Mar Ola Park
El Teide (vulkaan)