Alexandre Gala reviews

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2024

Ontvangst hotel

Wij kwamen in het hotel en vroegen zoals afgesproken een hotelkamer uitzicht zee of zwembad. Moesten wij daar 24€ per dag bij betalen. Wij vonden dit idioot . Zo goedkoop was de reis niet. Stoppen ons in een uitzichtloze kamer . Wij baalde er enorm.

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2024

Redelijk hotel

Hotel is redelijk. Kamer is prima. Wel een kakkerlak gezien in de badkamer. Balkon heeft helaas weinig zon. Zwembad is mooi. Leuke boulevard vlakbij. Het eten is matig, na een aantal dagen weet je wel wat niet/wel prima te eten is.

Laatst bijgewerkt: 7 maart 2024

Goed verblijf

Goed en georganiseerd hotel

Laatst bijgewerkt: 7 maart 2024

Geen 4sterren hotel

Het personeel was niet vriendelijk. Het hotel is dringend aan een opknapbeurt toe . ‘s avonds veel te veel lawaai van het nachtleven op straat je kon geen balkon deur open houden

Laatst bijgewerkt: 5 maart 2024

Prima hotel met perfecte ligging

Laatst bijgewerkt: 29 februari 2024

Heel mooi hotel, goed ontbijt en een heerlijk buffet, mooi zwembad

Over het geheel een geweldig hotel

Laatst bijgewerkt: 28 februari 2024

Oke

Het is op zich een prima hotel. Het eten kan beter. Niet slecht, maar ook niet heel uitgebreid. De familie kamers liggen op de begane grond. Dat betekend dat je tegen een muur aankijkt en geen zon ziet. De kamer is wel ruim. Straat parkeren is een drama in heel Tenerife. Je kunt gebruik maken van de parkeergarage, dit kost 10 euro per dag. Ik zou sowieso adviseren geen auto te nemen als je in dit hotel verblijft. Alles is op loopafstand, en je kunt makkelijk een taxi pakken als je wat verder weg wil. De kamer werd elke dag netjes schoongemaakt. Handdoeken service is aanwezig. Je betaald 15 euro borg per handdoek, en voor het omwisselen naar een schone, 1 euro per keer.

Buffet