Alexandre Gala reviews

Laatst bijgewerkt: 22 maart 2024

Op een min puntje goed hotel

Kamer aan de achterkant daar was een pleintje waar de afvalcontainers stonden ‘s-morgensvroeg 04:30.u veel lawaai vooral de glascontainer!

Laatst bijgewerkt: 21 maart 2024

Erg gehorig hotel

Op zich een goed hotel, maar vlakbij de uitgaansgelegenheden. Dus wel ‘s avonds wat herrie. Ook zat onze kamer aan het begin van de gang, iedereen die langsliep hoorde je. De deur van de hotelkamer sluit namelijk ook niet goed af, waardoor je alle geluiden van de gang hoorde. Ook als de wc boven of naast ons werd doorgespoeld, hoorde je dit alsof je er naast stond. Verder een goed hotel, prima ontbijt en voldoende ligstoelen bij het zwembad.

Laatst bijgewerkt: 19 maart 2024

Hotel alexander Gala Playa de Las Americas

Heel goed

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2024

Ontvangst hotel

Wij kwamen in het hotel en vroegen zoals afgesproken een hotelkamer uitzicht zee of zwembad. Moesten wij daar 24€ per dag bij betalen. Wij vonden dit idioot . Zo goedkoop was de reis niet. Stoppen ons in een uitzichtloze kamer . Wij baalde er enorm.

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2024

Redelijk hotel

Hotel is redelijk. Kamer is prima. Wel een kakkerlak gezien in de badkamer. Balkon heeft helaas weinig zon. Zwembad is mooi. Leuke boulevard vlakbij. Het eten is matig, na een aantal dagen weet je wel wat niet/wel prima te eten is.

Laatst bijgewerkt: 7 maart 2024

Goed verblijf

Goed en georganiseerd hotel

Laatst bijgewerkt: 7 maart 2024

Geen 4sterren hotel

Het personeel was niet vriendelijk. Het hotel is dringend aan een opknapbeurt toe . ‘s avonds veel te veel lawaai van het nachtleven op straat je kon geen balkon deur open houden

Laatst bijgewerkt: 5 maart 2024

Prima hotel met perfecte ligging

Buffet