Las Floritas reviews

Laatst bijgewerkt: 20 december 2022

een simpel maar doelmatig appartement

het is daar prima toeven . Alleen erg jammer dat er geen enkele zon op ons balkon was . nog opkomst nog ondergang of over dag . geen mogelijkheid voor wisselen . Bedden waren redelijk , Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam . een enkeling sprak maar goed Engels

Laatst bijgewerkt: 1 december 2022

Als je weing wensen hebt is dit prima

Voor ons (3x) is dit prima en goedkoop. Je slaapt er alleen en voor de rest ben je er niet. De schoonmaak was dit maal ondermaats en dito handdoek wissel. slechts 1x. Helaas ook veel last van dronken en zeer luidruchtige Engelse jongeren..

Laatst bijgewerkt: 12 september 2022

Prima prijs, prima ligging alleen niet schoon.

Voor het geld wat wij betaald hebben weet je dat je biet alles kunt verwachten. Vond het niet schoon, matrassen waren erg vies, mijn bed was kapot, 1 x per week schone lakens en om de 4 dagen schone handdoeken. Verder prima appartement, rustig, vriendelijk personeel en prima ligging.

Laatst bijgewerkt: 7 juni 2022

Goed hotel enaardige mensen

Alles was goed en netjes Alleen vliegtuigstoelen bestellen en betalen was zeer slecht Heen en terug andere stoelen gehad dan die ik geboekt heb, maar wel betalen

Laatst bijgewerkt: 12 december 2019

Goede locatie

Receptie medewerkers niet aardig en erg bot.niet mogelijk om voorkeuren aan te geven bij boeking. Niet mogelijk om een ander apartment te krijgen ivm ligging.

Laatst bijgewerkt: 9 december 2019

Simpele maar nette appartement

Meubels zijn gedateerd... Maar om te slapen en alleen te douchen prima... Rest van de dag ben je toch weg vind ik... Appartement was Schoon en netjes

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2019

Goede kwalteit/prijs verhouding

Voor mensen die niet al te hoge eisen stellen aan een accommodatie is las floritas prima.

Laatst bijgewerkt: 5 juli 2018

Ruim en redelijk schoon

Heel mooi ruim appartement, ligging is ook super.. Het enige waar we niet over tevreden zijn/waren is dat we niet precies wisten wanneer we schone handdoeken kregen... Erg vervelend als je elke dag doucht en je vuile handdoek op de grond gooit en de volgende dag nog geen schone handdoeken heb gekregen.. Heel jammer was dat je moest betalen per uur voor tv, betalen voor Wi-Fi per uur en als je aan het zwembad wilde liggen moest je ook nog eens betalen voor je ligbedje!!

Laatst bijgewerkt: 8 april 2018

Ooit luxe, nu een opknapbeurt nodig

Als je door het achterstallige onderhoudt kunt heenkijken heb je een goede prijs/kwaliteit verhouding. Is jammer te zien dat men links en rechts voorbij is gelopen door andere accommodaties.

Van de appartement