H10 Las Palmeras reviews

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2024

Mooi, verzorgd hotel aan zee met super service

Het hotel was groot, goed onderhouden, veel lounge gedeelten, schoon met snelle en goede service van personeel. Mooie binnentuin met zwembaden en voldoende ligstoelen. De kamer was ook prima. We zaten aan de achterkant waar het laden en lossen gebeurde (ook snachts), maar met balkondeur dicht merk je er weinig van tenzij je gevoelig bent voor geluid. Bij aankomst bleken we 2 aparte bedden te hebben en vroegen om een 2 persoonsbed. Geen probleem, binnen 10 min was het gepiept! Het buffet had voldoende keuze voor ons vegetariërs en op aanvraag kwam persoon ook elke dag glutenvrij eten apart brengen. Mijn partner had helaas wel de hele week buikpijn van het eten, maar niet duidelijk waardoor dat kwam. Fitnesszaal was ook prettig en met de boulevard voor de deur en zee aan de achterkant, een super locatie.

Laatst bijgewerkt: 7 maart 2024

Heerlijk hotel, vriendelijk personeel

Wij zijn hier al zo vaak geweest en komen graag weer terug dat zegt genoeg.

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2024

Las Palmeras

Net terug van Tenerife, we hadden Las Palmeras geboekt vanwege de goede recensies op advies van medewerkster reisbureau. Bij het inchecken hebben we heel lang moeten wachten om in te checken, echter niet omdat het druk was. Daarna op weg naar de kamer, kwamen we al een hele dikke kakkerlak tegen, hij rende mooi voor ons uit op de gang. De kamer was gedateerd, erg klein balkon, het eten was matig. Het hotel is de hoge waardering niet waard.

Laatst bijgewerkt: 3 maart 2024

Wij komen er al 15 jaar met plezier weer terug

Wat moet ik er nog aan toevoegen (zie boven).

Laatst bijgewerkt: 28 februari 2024

Heerlijke vakantie gehad

Heerlijke vakantie en voor herhaling vatbaar. Bij halfpension wordt het drinken kopen op kamernr slecht bij gehouden en bij vertrek een heel onduidelijk overzicht. Op de ligbedden bij het zwembad mag je ze niet reserveren (staat zelfs geschreven op de bedden) maar wordt toch massaal gedaan en wordt niets mee gedaan.

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2024

Perfecte vakantie! maar niet dankzij D-reizen, D-Holiday of Priksvrij!

Na het boeken en betalen van onze reispakket zijn wij door Prijsvrij gebeld met de mededeling dat de gekozen hotel was overgeboekt en boden ze een andere hotel! Ze bieden 2 opties: geld terug of een upgrade, en die zijn er niet eens een halfuur geldig om te kunnen overleggen of een besluit te maken. Het aanbod ging niet meer door vanwege een tarief wijziging??? dus het bleef dan alleen de optie geld terug krijgen en natuurlijk het ging dat ook mis en wijs moesten achter ons geld aan! Dus H10 Las Palmeras: Een aanrader! D-reizen: Nooit meer! Na het betalen van je reis ben je aan je lot gelaten! Je moet alles zelf opzoeken in het vliegveld bij aankomst! All-in service pakket van 29€ is een oplichting! In de hotel hebben ze geen idee er van! Dus geen voorrang bij inchecken, geen Beach dress of boek! En omboeken naar nieuwe hotel was een drama! Tip: boekt direct je tickets met de Airlines en het hotel de prijzen verschillen weinig. En je kan ook zelf met holidays taxi je transfer boeken!

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2024

Perfecte vakantie! Maar niet vanwege D-reizen, D-Holidays, Prijsvrij