Granada Park reviews

6,1

Laatst bijgewerkt: 18 december 2023

Zonvakantie

We hebben een hele fijne vakantie op Tenerife gehad! Dit is mede tot stand gekomen door de uitstekende bemiddeling van jullie vestiging in Dronten. Chapeau voor jullie medewerkers en dank. Groet, Ben Smit

Hr. P. Borst
Laatst bijgewerkt: 30 juni 2023

Granada Park Aparthotel

Mooi schoon resort met een uitstekende verzorging. De kamer, het resort zijn compleet en super schoon. Het personeel is heel aardig en behulpzaam. Het All you can eat is tot in de puntjes verzorgt van ontbijt, lunch, diner tot aan de bar. Verder zorgden ze ervoor dat je de laatste dag na de check-out 7,5 uur later nog kon douchen in een appartement en mocht je All inclusive band nog de hele dag tot vertrek met bus gebruiken. We gaan zeker nog eens terug naar dit resort!!!

Lenferink
Laatst bijgewerkt: 26 januari 2023

Laatst bijgewerkt: 15 september 2022

Leuk resort, beetje ver van alles af, deze zijn met shuttlebussen wel bereikbaar.

Het was een leuk resort,het eten was goed, veel variatie en werd goed bijgevuld. Zwembad goed onderhouden. Er werd veel schoongemaakt, personeel erg vriendelijk. Het appartement was prima, behalve dat er geen koffie/thee apparaat aanwezig was, terwijl dat wel in de beschrijving stond. De bedden waren prima, de bedbank daarbij was in een zeer slechte staat. Een volwassene kon er niet goed op slapen,

Laatst bijgewerkt: 6 juni 2022

Viel tegen

Wij vonden het Granada park erg tegenvallen. De appartementen waren erg oudbollig en ons appartement lag helemaal aan het einde van het complex. Het eten was slecht en erg eenzijdig. Bedden waren prima en het animatieprogramma was wel leuk. Vooral het stukje met de kinderen en we hebben erg genoten van de flamenco dansers. Voor ieder wat wils. Bedjes bij het zwembad lagen vroeg i de ochtend al helemaal vol met handdoeken. Het personeel van echt heel behulpzaam en super vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 23 april 2020

Toffe plek

Was leuk maar corona heeft het helemaal verpest. Was beter thuis gebleven

Laatst bijgewerkt: 22 maart 2020

geweldig

transfer betaald maar geen taxi bij teruggaan te kort wat een onzin

Laatst bijgewerkt: 22 februari 2020

Prijs/kwaliteit in orde

Hoofdzakelijk engels en soms ook vrijgezellenparty publiek, maar daar hebben wij niet echt last van gehad, noch overdag noch 's nachts. Afgelegen maar dat weet je op voorhand. Mooi complex, jammer dat maar 1 van beide zwembaden verwarmd is. Eten en eetzaal zijn minimalistisch maar verhongeren zal je er niet. Altijd vriendelijk personeel. Al bij al een heel aangenaam verblijf gehad, mede dank zij het super Tenerife weer natuurlijk.

Laatst bijgewerkt: 20 januari 2020

compact apartementencomplex. vriendelijk, gehulpzaam personeel

Er was voor ons een appartement geboekt op een plek in het complex waar mijn minder valide mede reiziger niet goed uit de voeten zou kunnen. Dit laatste was niet door gegeven door Corendon. De receptioniste zag dat mijn mede reiziger niet goed kon lopen en ging meteen aan de slag een ander appartement te regelen wat beter bij onze situatie paste. Wij hoefden daar dus niet om te vragen. Ik vind dit een heel groot pluspunt.

Laatst bijgewerkt: 2 maart 2019

Zag er netjes uit, maar van binnen verouderd

Van buiten ziet het Granada park er netjes uit, maar van binnen, dan heb ik het over de kamers en zeker het restaurant zien er verouderd uit. Het ontbijt was niet zo geweldig, droge broodjes en de warme gerechten waren niet erg warm. Het avondeten was prima, maar je moet goed opletten dat het warm genoeg is. Jammer dat er 's avonds niet genoeg ruimte is om binnen te zitten, vooral als het afkoelt. Verders zien de zwembaden er netjes uit en worden goed schoon gemaakt. Ook de tuinen liggen er netjes verzorgd bij. Het personeel is vriendelijk. De afstand naar het centrum en strand is, mits dat je goed ter been, goed te lopen. Het is ongeveer 30 minuten lopen. Het voordeel hiervan is, dat je het eten van all-inclusive, er ook weer vanaf loopt. Na 1 week ben je dus niets aangekomen!