Europe Villa Cortés reviews

9,7
9,8

Verweij
Laatst bijgewerkt: 6 april 2024

Kamers zijn netjes maar werden niet goed schoongemaakt

Laatst bijgewerkt: 20 maart 2024

We zochten en kregen een prima advies voor deze mooie, sfeervolle en rustige hotel met fijne medewerkers/ bediening! We voelden ons erg welkom!

Laatst bijgewerkt: 19 maart 2024

Fantastische locatie in playa las Americas

Een hele mooie locatie, in Mexicaanse style gebouwde hacienda. Valt echt op met de mooie kleuren tussen al de witte hotels. Ondanks de grote, toch knus met diverse bars en restaurants. Door de muur om de hacienda heb je toch veel prive in deze drukke plaats. Zeer goed en uitgebreid ontbijt buffet en vriendelijk, behulpzaam personeel.

Laatst bijgewerkt: 13 februari 2024

Alles gewoon super

Jammer dat wij weer terug moesten naar huis.

Roelofs, Thea
Laatst bijgewerkt: 25 november 2023

Super hotel

Wat hebben wij genoten in villa Cortes op Tenerife. Mooi en gezellig gebouw in Mexicaanse stijl, wat binnen nog eens extra benadrukt wordt door de warme kleuren op de muren en de prachtige inrichting van het hotel. Wij (moeder en dochter) hadden een prachtige kamer met badkamer met weer die warme kleuren. Het ontbijt was bijna overdadig , te veel om op te noemen, en echt heerlijk. Het personeel voorziet je van een kannetje koffie of thee in mooie kleding, een zwierige rok met een mooie witte blouse Ook het schoonmaakpersoneel in deze kledij, maar dan een andere kleur. We hebben gesport, een heerlijke massage gehad (die je natuurlijk wel moet betalen) en bij het mooie zwembad gelegen. Voordat we 's Avonds gingen eten spoelde het toilet niet meer door, dit gemeld bij de receptie, en bij terugkomst was het probleem al verholpen. Waar vind je dat nog ? We hadden een kamer aan de straatzijde maar daar merk je binnen niets van. Kortom, een geweldig hotel wat we echt kunnen aanbevelen. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Laatst bijgewerkt: 24 november 2023

Super

Hele fijne accommodatie. Lekker rustig direct aan het strand en boulevard. Vanuit het complex kun je onder de weg door lopen om bij het strand en restaurant te komen waar. Wat allemaal bij hoort. Uitstekend ontbijt. Aan het zwembad is het ondanks dat er veel bedjes bezet waren toch lekker rustig. Alleen jammer dat er veel mensen om 8 uur al een handdoeken gaan leggen om een goed plaats te hebben. Wij hebben er van genoten.

Laatst bijgewerkt: 27 september 2023

Super fijn en heel mooi hotel.

Laatst bijgewerkt: 3 april 2023

Fantastisch luxe hotel met een heerlijke Mexicaanse sfeer.

Enorm genoten van dit bijzondere hotel. Je waant je zowel binnen als in de tuin in een andere wereld. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Wij hadden een zeer ruime tuinkamer met een groot balkon en zij-zee zicht. Heel goed ontbijt, heerlijk zwembad en zeer vriendelijk personeel. Wij vonden de omgeving te druk en toeristisch maar dit hotel was een oase van rust.

Laatst bijgewerkt: 19 februari 2020

Fantastisch ,

Iedere ochtend een uur langs de zeeboulevard gewandeld , conclusie , wij hadden het mooiste hotel, sfeer, kleuren, ligging. Eigen strandje, beachclub . Jammer dat je voor de parkeergarage moet betalen. Voor de deur parkeren haast niet mogelijk. Als je geen tochten meer wil maken op het eiland laat je dan ophalen door het hotel. Parkeermogelijkheden zijn overal slecht.