Coral Compostela Beach Golf reviews

Forsten
Laatst bijgewerkt: 24 februari 2024

Accommodatie was prima, vriendelijk personeel

Wij vonden het een prima hotel/appartement. Zwembad was schoon, genoeg bedjes. Misschien niet de meest moderne kamers, maar compleet, netjes en schoon. Bedden waren ook goed. Om de twee dagen wordt er schoon gemaakt en handdoeken vervangen. klein supermarktje in hotel, hele grote aan de overkant van hotel. Nadeel is misschien 15-20 minuten lopen naar centrum/boulevard. wel restaurant in de buurt. Een keer gegeten in het hotel, dat viel tegen. Pizza was vooral veel kaas en salade zat niet zo veel smaak aan.

Laatst bijgewerkt: 11 juni 2022

Alleen Entertaiment was elke avond niks! En half 11 is het stil daar.

Laatst bijgewerkt: 11 juni 2022

Prima, goed ontbijt

Zeer goed ontbijt, grote kamer, niet al te luxe maar voldoende. Zwembad wat aan de kleine kant

Laatst bijgewerkt: 17 mei 2022

Erg vrienrelijk personeel superschoon en lekker kleinschalig

Laatst bijgewerkt: 9 februari 2022

Marian Thijssen
Laatst bijgewerkt: 10 november 2021

Eten was erg Engels. Zonder kleuren dus weinig groenten. Veel gefrituurd en vlees taai. weing kruiden. Ontbijt ook Engels maar dat vonden we prima. Appartementen prima van grote. Fijne douche met een flinke straal. Wordt goed gepoetst. Zelfs geen stof op de schilderijen en ventilatoren. Lastig dat er om 3.00 uur 's nachts de containers worden geleegd als je appartement naast de oprit hiervoor ligt. Personeel vriendelijk en tot helpen bereidt Een flinke wandeling naar het strand maar wel te doen

Laatst bijgewerkt: 11 januari 2020

Prima goed hotel voldoet aan alle verwachtigen

Ik zou het zeker aanbevelen om hier je vakantie door te brengen!

Laatst bijgewerkt: 28 december 2019

prachtige locatie

als hierboven, met al het nodige binnen loopafstand!

Laatst bijgewerkt: 27 november 2019

Prettig appartementen hotel

De kamers zijn een beetje gedateerd maar schoon en verzorgd

Laatst bijgewerkt: 20 september 2019

Niet aan te bevelen

Inmiddels heb ik een (helaas negatief) review geschreven op de site van Compostela beach golf club. Wij zijn afgelopen jaren 7 x in appartementencomplex Atlantida geweest en daar altijd hele fijne vakanties gehad. Daar Tui geen overeenkomst meer heeft met Atlantida, kwamen wij bij de accommodatie van Compostela beach golf club uit. Het ziet er op de site prachtig uit. Voor ons echter nooit meer deze locatie!!!! Namelijk tussen zeeeeeeeeeeeer luidruchtige vakantiegangers, ongemanierd en het ergste van alles…iedere dag een evenement/animatie tot s’nachts met grote geluidsboxen centraal opgesteld, schallend over de balcons van de appartementen. Decibelgehalte liegt er niet om. De animatie begint om 10.00 tot 22.00-23.00 en varieert van karaoke, goochelshow, disco en iedere avond ander soort popconcert van ska, sixties, psychedelische muziek enz. Jongeren, vaak engelsen, zijn s’middags aan het in drinken, luidruchtig, ongemanierd om s’nachts nog luider terug te komen in de toch al gehorige appartementen. Wij vaak na terugkomst strand in appartement deur dicht, met ventilator aan, om even rustig een boek te kunnen lezen. Wij zijn het stadsleven en de daarbij geluiden gewend maar dit overtrof alles. Personeel kon ons niet tegemoet komen voor app. aan de achterkant van het complex.

Zwembad en binnenkant van het hotel
Zwembad en binnenkant van het hotel