Kn Aparthotel Columbus reviews

Laatst bijgewerkt: 2 maart 2024

Prima basic hotel

Goede voorzieningen met een uitgebreid ontbijt.

Baijens
Laatst bijgewerkt: 13 februari 2024

Een prima verblijf

Alleen de tel.nrs. van Holiday Taxi's waren fout en werden door de receptie gecorrigeerd.

Laatst bijgewerkt: 10 februari 2024

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Prima hotel, bedden goed en ook eten is redelijk goed, er is altijd iets bij wat je lust. Ligging is prima, veel wandelmogelijkheden langs de boulevard. Hotel zit vol Engelsen met hun gebruiksaanwijzing, veel alcohol wordt genuttigd en daardoor wel overlast gehad, met name ‘s nachts. Veel kabaal en ook ruzie!

Laatst bijgewerkt: 20 januari 2024

Goed hotel met vriendelijk personeel

We zijn hier een week geweest en er was vriendelijk ontvangst konden gelijk met all-inclusieve meedoen alleen wachten tot 14.00 uur voor de kamer. Hotel licht niet veel van de zee en boulevard waar je gezellig kunt lopen. Schoonmaak van kamer bleef achter , zo werd de kamer op zondag helemaal niet schoon gemaakt maar er waren ook dagen bij dat alleen het bed werd opgemaakt maar de douche en toilet helemaal niet wed schoongemaakt. Of dat de gebruikte handdoeken weer netjes werden opgevouwen en weer terug gelegd. We hebben zelf een keer om toilet papier bij de receptie moeten vragen.

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2023

Douche kan wel een opknapbeurt gebruiken !! Vooral het hout om de wastafel , helemaal niet practies. Verder is alles wel oké.

Lentfert
Laatst bijgewerkt: 13 februari 2023

Zou fijn zijn als er een fijne stoel zou staan. En niet alleen een linnenkast maar ook andere kastjes. Maar er staat wel een koelkast.waarvoor voor de Engelsen. Ben hier vaak geweest maar dit is wel de laatste keer. Bedden waren uitstekend.

Laatst bijgewerkt: 7 februari 2023

Voldoet aan verwachtingen

Prima Hotel voldeed aan onze verwachtingen we komen er al meerdere jaren.

Laatst bijgewerkt: 3 februari 2023

Kan het aan bevelen

Goed eet buffet veel variatie iedere dag een ander thema

Laatst bijgewerkt: 23 januari 2023

Kom zeker terug.

Op het zeer drukke Tenerife niet veer van het strand en boulevard ligt dit hotel. Vriendelijk ontvangst . Bedden waren een beetje door gezakt dus zeker niet hard. Voor het drinken moet je een 1 euro borg betalen voor de beker en dat is goed voor het milieu maar minder voor ons en personeel want nu moet je ook in de rij om borg terug te krijgen. Het eten was bijzonder goed en zeer gevarieerd met veel vlees en salades. De kamer was eenvoudig maar schoon en netjes dus geen bij geverfde stukken muur ofzo. Ook de badkamer zeer eenvoudig maar schoon en netjes alleen mis ik wat ophang haakjes. Al met al een prima hotel met vriendelijk personeel en goed eten. Het eiland heeft veel bezienswaardigheden maar om Playa las Americas weg te komen het je wel geduld nodig. Het is januari 2023 en het was druk en vraag mij dan ook af hoe het in het hoog seizoen is. Komen zeker nog een keer weer.

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2020

Veel Engelsen die in de avond op de deur trapten en schreeuwden

Met Franse slag werd er soms schoongemaakt,en binnen 4 minuten klaar

Schimmel op het wasmeubel