Coral Los Alisios  reviews

Laatst bijgewerkt: 20 juni 2022

Veel supermarktjes, restaurants, goede busverbindingen, stranden op loopafstand.

Geen uitgebreide beschrijving. Geen uitgebreide beschrijving. Geen uitgebreide beschrijving.

Laatst bijgewerkt: 11 juni 2022

Genoten van de vakantie

Vriendelijk personeel, ontbijt prima, dagelijkse schoonmaak zeer goed. Het complex heeft behoorlijk veel trappen. Met een baby van 18mnd moesten we altijd om het gebouw heen lopen. Om naar het zwembad of ontbijt te gaan.

Laatst bijgewerkt: 10 juni 2022

Mooigelegen, schoon, goed georganiseerd

We hebben erg genoten van het hotel. Vriendelijk personeel, het ontbijt was prima en genoeg keuze. Ruime kamers en elke dag schoongemaakt. Kwartiertjes lopen van het strand. Ik zou er zeker nog eens heen gaan!

Laatst bijgewerkt: 8 maart 2022

Kleinschalig leuk opgezet

Leuk en gezellig ogend complex. Wel erg gehorig en weinig privacy. De kamers zijn gedateerd. Kozijnen kapot. Verkalking douche. Kieren en gaten in het stuc en tegelwerk.

Laatst bijgewerkt: 5 maart 2022

Ik ben er nooit geweest ivm overboeking

Ik ben er nooit geweest ivm overboeking. Ik ben overgeplaatst naar een ander hotel. Van de reisorganisatie geen enkel beticht ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar. Geen reactie via e-mail.

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2022

Fijn appartement qua grote, uitrusting en bedden. Wel gehorig

Prima prijs kwaliteit. Iet of wat onderhoud mag, denk aan verfwerk

Laatst bijgewerkt: 1 december 2019

heerlijk

Prachtig appartement. Rustig gelegen op 500 meter van de drukte. Gezellig niet te groot complex.

Laatst bijgewerkt: 15 september 2019

Leuk, goed eten en drinken, goede bedden en vriendelijk personeel.

Hadden geluk om een rustige kamer te hebben. Auto welke al in Nederland was gehuurd moesten we zelf ophalen.