H10 Big Sur reviews

Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2023

Heerlijk hotel met goede service!

We hebben genoten van ons verblijf in H10 Big Sur. Heerlijk ontbijt en diner. Goede en fijne bediening, altijd vriendelijk personeel en bereid om het vuur uit de sloffen te lopen voor je.

Laatst bijgewerkt: 24 januari 2023

Fijn hotel

Voor de 2de keer in Big Sur, fijn hotel,helaas geen kamer met zeezicht, is een aanrader. De kamers geven veel geluid v buiten , de weg en vuilnisophaal

Laatst bijgewerkt: 8 september 2022

Uitstekende ervaring

Ontzettend vriendelijk personeel. Goed eten, mooie hotel kamers.

Laatst bijgewerkt: 15 juli 2022

Verblijf H10 Big Sur

Gezellig boetiekhotel, nette/ schone kamers en zeer vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 20 november 2021

Prima, schoon hotel met mooie ligging aan de boulevard

Prima hotel in mooie omgeving Veel te zien in de omgeving en je kan er lang wandelen op de boulevard met leuke terrasjes. Hadden kamer met half zeezicht. Enige nadeel is dat de kamers/ gangen erg gehorig waren. Uitzicht op de bovenste verdieping prachtig met mooie zonsondergang.

Laatst bijgewerkt: 4 november 2019

Een geweldig kleinschalig hotel

Zeer vriendelijk personeel, prachtig uitzicht op zeezijde, goede keuken, mooie kamers. Zeer aan te bevelen.

Laatst bijgewerkt: 5 oktober 2019

mooi hotel

hotel voor volwassenen, heel goed eten lekker buiten zitten en is het vol dan komt er altijd weer een tafeltje vrij die razendsnel wordt opgedekt. er waren wel werkzaamheden aan de boulevard maar niet zoveel last van gehad.strand is er niet voor het hotel, elke dag wel stukje mieten lopen, en rechts vanuit hotel is het eerste strand wel in een haventje niet zo geweldig.je kunt vanuit het hotel naar Costa Adeje lopen ca.10 km.wat fijn was was dat we op dag van vertrek nog heerlijk konden douchen.al met al een fantastisch hotel.

Laatst bijgewerkt: 18 juni 2019

Wij komen er al 15 jaar Goede ligging Mooi hotel Klantvriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 22 mei 2019

Na zoveel jaren een tweede thuis

Zie hierboven dat zegd genoeg, blijft iedere keer weer een feestje om in dit hotel te verblijven

Laatst bijgewerkt: 3 mei 2019

fijn hotel

We hebben het fijn gehad in dit hotel. Er was wel wat herrie voor het hotel door boulevardwerkzaamheden. Af en toe had je daar last van als je bij het zwembad lag. Het eten was niet vers en smakeloos; vis en vlees was slecht van kwaliteit.