HG Cristian Sur reviews

Schuurman
Laatst bijgewerkt: 5 maart 2024

Goed verzorgd en modern appartement

Modern, 2 grote balkons, 2 toiletten. We kregen zomaar een ruimer appartement met een extra slaapkamer. Het is compleet en schoon met zeer goede bedden

Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2023

Laatst bijgewerkt: 13 juni 2022

top

zeer goed, vriendelijk,en schoon, elke dag schone lakens

Laatst bijgewerkt: 12 januari 2020

Het hotel ligt vlakbij het centrum. Naast het hotel een kleine supermarkt waar je ook broodjes kunt laten klaarmaken. Ook vlakbij een snackbar waar je prima kunt eten. In de buurt ook wat restaurants.

Laatst bijgewerkt: 31 december 2019

prima appartementen, mooi zwembad

keurige appartementen met groot balkon, Mooi uitzicht op zwembad en niet ver van strand gelegen.

Laatst bijgewerkt: 27 augustus 2019

Top super vakantie gehad lekker uitgerust echt genoten:)

we hebben genoten van de rust en willen weer terug

Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2019

mooie ligging, zwembaden prachtig

Wij zijn dit jaar voor de 5de keer in Cristian Sur geweest. Ons app lag boven het terras van het restaurant. Een ramp, heel veel herrie tot 00.00u en voor 7.00 de schoonmaak alweer aan de gang. Ook de schoonmaak van het appartement liet te wensen over, jammer was dat. Steeds weer dezelfde handdoeken moeten gebruiken en vuilnis weg moeten gooien. Ook jammer dat er iedere morgen voor half9 alweer bij het zwembad moeten staan voor de bedjes. Je wordt erdoor gedwongen want anders heb je echt geen bedje. Jammer is dat.

Laatst bijgewerkt: 15 augustus 2019

Goed en nettjes

Alleen de foto's op de op internet kloppen niet het zijn voornamelijk foto's van Teneriffe sur van de zelfde maatschappij dat is niet nettjes

Laatst bijgewerkt: 16 juli 2019

Vooral op engelse toeristen georienteerd

Geen lift; wel lastig met grote koffers naar boven over smalle trapjes. Geen wifi of je moet er voor betalen. Geen airco. Tweewaaiers per appartement. En voor meer; moet je ook weer betalen. Personeel wel erg aardig. Terras niet groot ,geen live muziek maar toch wel gezellig.

Laatst bijgewerkt: 7 juni 2019

Prima.

Fijn complex ruime 2 kamerapp.brede bedden.leuk ingericht zeer vriedelijk personeel.echt een aanrader op loopafstand zit je aan het strand via het centrum van christianos. We hebben een heerlijke tijd gehad.