Checkin Bungalows Atlántida reviews

Laatst bijgewerkt: 16 november 2023

Ontspannen

Heerlijke ontspannende vakantie gehad

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2023

Prima park, laagbouw, veel lopen

Niet geschikt voor mensen die niet erg mobiel zijn, veel traplopen . Rustig gelegen maar 5 minuten lopen en je zit op de boulevard. Vriendelijk personeel, schoon park.

Laatst bijgewerkt: 4 februari 2023

Uitstekende prijs/kwaliteit verhpouding

Een heerlijke week gehad in deze bungalow op Tenerife. Prima bedden, grote badkamer, ruim balkon en alles wat je nodig hebt. Goed en uitgebried ontbijt in een restaurant vlakbij het zwembad. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Groot resort met in totaal 192 bungalows. Wij hadden nummer 168 welke vlakbij het restaurant lag en bij 1 van de 3 zwembaden, Het enige nadeel was dat we op een verdieping zaten, dus elke dag 4 trappen op en af moesten. Verder alleen maar positieve ervaringen. De boulevard met veel winkeltjes en het strand was op loopafstand en autovrij. Op Tenerife is dit ons favoriete verblijf en we komen hier zeker weer terug.

Laatst bijgewerkt: 27 januari 2023

aanrader voor wie nabij boulevard wilzitten voor een redelijke prijs

prettig gelegen, dicht bij boulevard, vriendelijk personeel, ruim apartement, beetje gedateerd maar dat is niet erg

Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2022

Aanbeveling waard

Wij hadden een premium kamer mer ruim terras en mooi uitzicht ook dichtbij zwembad en restaurant. Kamer wordt om de dag schoongemaakt en dat is prima

Laatst bijgewerkt: 26 september 2022

Heerlijke vakantie gehad! Wat een toppers van personeel!

Het personeel dat daar werkt is super! Vriendelijk, behulpzaam, meedenkend en werken keihard om alles schoon te houden!

Laatst bijgewerkt: 5 februari 2020

Oud... renoveren

Lange wandeling van ingang naar appartement 1234567891011121314151617181920212223679989přuujhggggggffgģghhhh

Laatst bijgewerkt: 28 november 2019

Prima bungalow

Ruime bungalow. Grote badkamer, goede bedden, schoon, goed toegankelijk.

Laatst bijgewerkt: 15 oktober 2019

prima appartement

kindvriendelijk personeel ook schoonmaak uitstekend alleen het buffet is erg eentonig wel veel keus op die dag maar vaak hetzelfde elke dag

Uitzicht
uitzicht vanaf het ruime balkol
Badkamer