Tenerife Golf & Sea View (ex Vincci Tenerife Golf) reviews

Boiten
Laatst bijgewerkt: 20 februari 2024

Geweldig goed hotel voor een gezin met kinderen !

Formidabel all- in hotel voor een gezin met kinderen, goede animatie , veel zwembaden ook voor kinderen met oa glijbanen , ... Het eten is er super lekker ! Zéér vriendelijk personeel

Heitbrink
Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2023

Een mooi eiland, maar een heel matig hotel

Tijdens onze vakantie naar Tenerife verbleven wij in het Vincci Tenerife de Golf. Een leuke vakantie met dubbel gevoel. Onze kamer was redelijk schoon, maar er zat schimmel in de badkamer (kitranden). De deur van de badkamer sloot niet fatsoenlijk en het kluis functioneerde niet. Na een tweetal dagen kwamen wij terug in de kamer en toen had de poetshulp mij oplader kapot gemaakt. In eerste instantie wil ik hier geen probleem van maken en ik zeg dit ook niet gelijk. Dit was overigens best een prijzige kabel. Toen wij enkele dagen later zagen dat er schoenen verdwenen waren van de kamer was de maat wel vol. Lang verhaal kort; De receptie geloofde eerst het verhaal niet en vervolgens kregen we eigenlijk geen compensatie. Ze vonden het eigenlijk ons eigen probleem. Daarnaast !!! HEEL BELANGRIJK VOOR ALL-INCLUSIVE!! werd op de dag van vertrek om 11:45 het bandje afgeknipt en daarbij hadden wij geen recht meet op drinken/eten etc. Dit moest dus zelf betaald worden. Ondanks dat we op de dag van aankomst pas na 21:00u aankwamen en voor 11 dagen all-in betaalde, kregen wij geen drankjes en eten meer. Dit was hotelbeleid. De faciliteiten zijn echt wel verouderd en ga AUB nooit na de spa. Deze is echt ronduit ranzig.

Laatst bijgewerkt: 19 december 2022

Aanrader!

Rustig gelegen, dicht bij het vliegveld. Niet bestemd voor de feestvierders onder ons.

Laatst bijgewerkt: 3 december 2018

Heerlijk genoten van een weekje weg

Heb het prima naar me zin gehad. Zeker een aanrader .personeel zeer vriendelijk . TOP