Alondras Park reviews

5,2
5,3

Laatst bijgewerkt: 4 april 2019

Mooi familiehotel voor weinig

Ik ben geweest van 30-3-19 t/m 2-4-19 Hotel kan wel opknapbeurt gebruiken. Het bed kraakt en er liepen kleine beestjes op matras/bed. Matras zal vervangen moeten worden. Er wordt om de dag goed wel schoongemaakt en handdoeken worden vervangen. Fijn dat er een grote balkon zit en er een koelkast aanwezig is. Zwembad was erg koud maar de zon erg lekker. Dus zonnen bij het zwembad is goed te doen. Het restaurant was steeds dicht als wij iets wilde eten of net te laat na ontbijttijd en met avondeten deuren dicht.

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2019

Zwaar verouderd en GEEN hotel!!

Zwaar verouderd park, waar meer mensen wonen dan vakantiegasten verblijven. Wij hebben in de voorjaarsvakantie geen gasten gezien verder. Kamers enorm oud, meubilair van 1960. Geen tv, airco etc. Koken in deze kwuken was niet gelukt en vermoedelijk ook gevaarlijk. Zwembad steenkoud en losse stenen op de vloer en stenen eruit. Absoluut geen aanrader. Met een huurauto hebben wij ons op het eiland prima vermaakt. Maar bij het hotel was niets te beleven. Wel paar goede restaurants in de buurt, waaronder deChicken Shack.

Laatst bijgewerkt: 28 september 2017

Ga er niet meer terug

Het is een slecht onderhouden park,het slechtste sinds 2001 wat we hebbben gehad.Na 11d gaan vragen wanneer ze eens kwamen poetsen.In die tijd 2x schonen handdoeken en schooon bed gehad.Heb spuitbus voor ongedierte gekocht elke dag wel kakkerlak.

Laatst bijgewerkt: 24 juni 2017

fantastich

eten was perfect alleen jammer dat er een verbouwing aan de gang was

Slaapkamer alondras park
Dit moet een woonkamer zijn... met slaapbank!  Moeter niet aan denken.
Keuken, heel vies, oud en op instorten. Koelkast en waterkoker gebruikt verder niet