Best Jacaranda reviews

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

Prima, maar aan renovatie toe

Prima hotel, fantastisch eten, maar hard toe aan een opknapbeurt. De badkamer is oud, het bad is versleten, daar ga je echt niet meer inzitten. De afvoeren stinken. Erg gehorig, zeker als er kleine kinderen naast je zitten

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

Goed geregeld

Keurig Hotel. Elke ochtend werd er schoongemaakt en bed opgemaakt. Niets te klagen.

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2024

Dikke aanrader!

Super vriendelijk personeel, prima eten, centraal gelegen, het Siam park, Loro park, het strand, winkelcentrum en de catamarans voor de dolfijnen en walvissen zijn heel goed bereikbaar. De bedden lagen ook goed. Een goede sfeer in het hotel, vriendelijk personeel dat van geinen houd en echt hele leuke show’s iedere avond weer. Wij hebben ons goed vermaakt!

Laatst bijgewerkt: 14 maart 2024

Goed hotel, ruime kamers, vriendelijk personeel

Groot hotel maar toch rustig. Ruime kamers, bed wel ietwat aan de harde kant. Ontbijt, lunch en diner buffet uitgebreid en goed. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede locatie, strand en winkels op loopafstand.

Laatst bijgewerkt: 12 maart 2024

Heerlijke plaats om te verblijven!

Ruime kamer, groot restaurant met veel keuze! Mooie tuin! Kortom een heerlijke omgeving.

Laatst bijgewerkt: 12 maart 2024

Heerlijke vakantie

Mooi opgeknapte kamer. Prijs/kwaliteit goed

Laatst bijgewerkt: 8 maart 2024

Mooi hotel met prima verzorging .

We hebben genoten van onze vakantie . Alles was tip top geregeld .

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2024

beoordeling Best Jacaranda Tenerife

Prima hotel met goede ligging t.o.v. strand en boulevard. Alle personeel is heel vriendelijk en bereid om alle vragen op te lossen.