Pueblo Torviscas Holiday Apartments reviews

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2023

Prima vakantie op goede locatie

Mooi complex op leuke locatie. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ruime zwembaden en voldoende bedjes( wel reserveren ). P korte afstand van het strand.

Laatst bijgewerkt: 2 februari 2023

Perfecte locatie

Perfecte locatie, alles binnen loopafstand te bereiken

Laatst bijgewerkt: 1 december 2022

Fantastische ligging!

Nette accomodatie met een fantastische ligging als je binnen een paar stappen op de boulevard en het strand wil zijn. Appartement netjes maar verouderd. Bedden wel goed. Regelmatig schone handdoeken en 1 keer per week krijg je schoon beddengoed. Schoonmaak gebeurd snel en oppervlakkig. Dit is een groot aandachtspunt. 3 keer bij de receptie gemeld dat het appartement niet goed schoon gemaakt was. (Haren van vorige bewoner in de badkamer en vloer in de slaapkamer en woonkamer. En zelfs poep aan het bidet). Hierop werdt geen actie ondernomen door bijvoorbeeld de schoonmaak opnieuw te doen. Dus zelf maar even een poetsdoek door de keuken en badkamer gehaald om de sporen van de oude bewoners uit te wissen. Verder een prima verblijf gehad. Het complex zelf wordt goed bijgehouden paden en tuinen worden geharkt en geveegd. Er is een kinderspeelplaats en 2 zwembaden. (Bedjes moet je wel reserveren bij het personeel) Security is aanwezig om gasten die er niet horen buiten de poort te houden en de nachtrust te bewaken. De medewerkers zijn super vriendelijk

Laatst bijgewerkt: 28 april 2022

Super accommodatie!

Bij aankomst erg vriendelijk ontvangen, Pueblo Torviscas en Sunset Harbour Club zijn samengevoegd. De (hotel)kamer bleek bij aankomst een erg groot appartement te zijn, was ons postief verraste. Erg schoon, enkel wat gedateerd. Het hotel is erg goed onderhouden en geeft een fijne Spaanse sfeer. Ook de tuin van het hotel is netjes, evenals de twee zoutwaterzwembaden. In het hotel zijn ook enkele eettentjes/bar, hier heel erg lekker gegeten en gedronken. De ligging van het hotel is ideaal; in enkele minuten sta je midden op de mega lange en gezellige boulevard van Costa Adeje. Wij hebben een super tijd gehad hier, en zouden dit echt aan iedereen aanraden!

Laatst bijgewerkt: 7 maart 2022

Ontzettend groot appartement op een prachtige locatie

. Mooie zwembaden en vriendelijk personeel. Prachtige locatie. Hebben het kei fijn gehad want ontzettend mooie terrassen maar zeer slecht geslapen door harde kussens en minder goede bedden. Jammer van de kakkerlakken in de badkamer dat vond ik wel een minpunt.

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2019

Netjes en verzorgd, centrale ligging

Het complex wordt goed bijgehouden. Alles zier er netjes en verzorgd uit. Zeer centrale ligging ten opzichte van het strand, restaurants en winkeltjes. Ook de haven van waaruit verschillende tours beginnen is op loopafstand. Appartement ziet er prima uit, niet heel modern maar wel erg schoon en functioneel. Service is prima.

Laatst bijgewerkt: 25 september 2019

prima vakantieverblijf

In verhouding met megahotels rondom dit fijn kleinschalig(er). Studio gebruikt. prima ruimte maar hele slechte bedden. Geen airco maar plafondventilatie; dat zou wel aangepast mogen worden. Alle faciliteiten(zwembad, massage, sport,bar, restaurants) zijn aanwezig maar hebben wij weinig/geen gebruik van gemaakt. Zee, strand, winkels, restaurants en uitgaansleven allemaal op loopafstand. Erg toeristische plaats.

Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2019

1 grote verbouwing

Dat er een zwembad niet klaar was was bekend, maar dat er zoveel nog gedaan moest worden met zoveel overlast. En dan kan je nog wel de lakens verschonen en gedag zeggen lijkt me.

Laatst bijgewerkt: 17 juni 2019

1 grote teleurstelling

Handdoeken en beddengoed wordt pas verschoond nadat ik dit zelf heb gevraagd bij de receptie.

Terras voorkant
Zwembad