Hovima Panorama reviews

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2024

zeer vriendelijk personeel en behulpzaam, ook bij de receptie, om dagtrips uit te zoeken en te regelen. Ook het ontbijt en diner was heel goed.

Laatst bijgewerkt: 1 december 2023

Goed hotel, perfect gelegen

Echt een goed hotel, eten goed, heel schoon, perfecte ligging. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker een aanrader. Ik zou er zeker nogmaals naar terug gaan. We hadden een fantastische vakantie.

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2023

Heel goed. Niets op aan te merken

App. heelgoed. Wel zeezicht kiezen! Zwembad heerlijk.

Laatst bijgewerkt: 25 januari 2023

Fijn kleinschalig appartement !

Heerlijke vakantie gehad, bij Hovima Panorama appartement. Appartement kon wel wat onderhoud gebruiken, maar personeel is bijzonder aardig, goede ligging en uitstekend eten.

Mw. M. Molenaar
Laatst bijgewerkt: 19 maart 2022

Net hotel, heel schoon

Vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 18 november 2019

Een goed,kleinschalig app.hotel.

Goed hotel,prima ligging tov. boulevard. Kleinschalig,vriendelijk personeel. Goed gevarieerd eten. Alles was schoon. Minpuntje: vreselijk harde bedden

Laatst bijgewerkt: 14 september 2019

2xper jaar komen wij,dus het is er goed!!!

Alles zeer goed en vriendelijke personnel,we komen hier graag twee maal per jaar.alleen er zijn foto,s van ons gemaakt in de lobby met de shirts aan van hovima Panorama.wij willen die zo graag op onzea-mail hebben als dat mogelijk is.ons nummer is. G.delgroen@hotmail.com. Alvast hartelijk. Dank en Tot juni alswe weer Komen,Gerard en Tineke Groeneveld-Delcour hilversum.

Uitzicht