Meliá Jardines del Teide reviews

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2023

Melia jardines del teide Tenerife

Adult only 16+, hotel prachtig hogerop gelegen in de bergen

Laatst bijgewerkt: 25 september 2022

te weinig personeel, slechte bedden en lelijke kamers

in dit hotel is all inclusive geen all inclusive. er is een level (Vip) gedeelte. zelfs met dit level gedeelte zit niet alle dranken en eten bij. het hotel heeft 7 lagen, je moet dus goed ter been zijn, want de lift is enkel over heuvels te bereiken. op het resort lopen erg veel kakkerlakken en je moet via buiten naar je kamer, echt goor. het eten is veelal op de Engelse keuken gericht. er word slecht gezorgt voor drank tijdens het eten omdat er veel te weinig personeel rondloopt. wij waren er 7 dagen en hebben alle 7 dagen dezelfde hostess en poetsvrouw gehad. de animatie is bar slecht, er zijn veel te weinig plaatsen om alle te kunnen zitten/staan. de animatie zelf is slecht en volledig op Engelse gasten gericht. het geluid staat zo hard dat je het buiten het resort nog hoort. de bedden zijn super hard en je voelt de veren in je lichaam porren. de airco was stuk en ee douche liep niet af, dit werd wel meteen verholpen. het personeel is vriendelijk maar wanneer de gasten savonds dronken worden worden ze steeds minder vriendelijk. het is veel te duur voor wat je krijgt. voor minder geld zit je in vele betere 5 sterren hotels in tenerife. alles werkt via de app, menu kaarten, plattegronden e.d. als je niet handig bent met de telefoon heb je een probleem. voor oudere mensen en mensen die alleen aan het zwembad willen hangen is dit hotel perfect.

Laatst bijgewerkt: 28 mei 2022

Mw. J. Oosterom
Laatst bijgewerkt: 25 april 2022

Goed hotel, maar geen 5 sterren

Eten niet geweldig, personeel te weinig en/of niet efficiënt werkend.

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2017

Mooi en luxe hotel

Leuk hotel, altijd wat te doen. Goed eten en drinken, klant vriendelijk personeel. Het zwembad is ook zeer mooi. De omgeving is rustig, voor de drukte moet je echter een taxi of de auto nemen om naar los cristianos of los americanos te gaan. De kamer is luxe en netjes verzorgd.

Laatst bijgewerkt: 20 juni 2017

Heerlijke week gehad

Hele relaxte vakantie, mooi hotel, overal liften zodat je niet veel trappen hoefde te lopen (hotel heeft 7 verdiepingen). Prachtig groot verwarmd zwembad met handdoeken service. All inclusive is 3 x per dag aanschuiven, zeer veel keus (buffet) ook bij zwembad genoeg te eten en hele dag door grote keuze aan drankjes inclusief. Enige verbeterpuntje: eerste drankje wordt snel geserveerd, wil je daarna nog iets moet je veel moeite doen om de aandacht van bedienend personeel te trekken. We waren er al snel achter dat we beter zelf even naar de bar konden lopen, daar werden we wel snel geholpen. Mooie grote hotelkamer met balkon die dagelijks werd schoongemaakt. Bedden wat te hard naar mijn smaak, maar is denk ik persoonlijk.

Laatst bijgewerkt: 22 mei 2017

Prachtig complex, rustig gelegen, luxueus

Nieuw, schoon, fijn en op loopafstand van strand en boulevard. Met ons zoontje van 8 maanden zijn we uitstekend verzorgd door vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 17 september 2016

Goed hotel

Goed hotel, eten in de middag was lekkerder dan boven. Daar kon je kiezen van een menu en dan werd het vers gemaakt voor je.