Lagos de Fañabe Beach Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2022

mooi hotel dicht bij het strand

mooi hotel vriendelijk onthaal nette kamers dicht bij het strand

Laatst bijgewerkt: 20 augustus 2022

Simpel fijn hotel

Goede kamers-appartementen, fijne zwembaden met ligstoelen. Heel erg rustig er mag wel meer entertainment zijn zowel overdag als s ´avonds. De ligging is ideaal, je loopt meteen de boulevard op en je bent zo op het strand waar je ook gebruik mag maken van een bedje en drankjes.

Laatst bijgewerkt: 4 augustus 2022

Perfecte ligging, erg schoon en vriendelijk personeel

Het is een prachtig hotel. Ik zou wel voor de gerenoveerde kamer gaan. Eten is erg goed en het is zo schoon dat in hotel geen kakkerlak te bekennen is. Bij ons was er geen avond entertainment, terwijl dit wel in de beschrijving stond. Deze begon pas op 1 augustus. Er zijn verder geen kinder faciliteiten. En er zijn veel te weinig ligbedden bij het zwembad.

Laatst bijgewerkt: 22 juni 2022

Prima appartementen dicht bij het strand

Goed verzorgd hotel met mooie zwembaden, lekker dichtbij het strand en vele restaurants. De kamer die wij hadden was prima niet erg lux maar wel netjes. Er werd dagelijks schoongemaakt. Geen airconditioning zoals vermeld, maar wel een ventilator kunnen regelen anders was het echt te warm. Alleen de wat luxere appartementen hebben airconditioning. Wij hadden inclusief ontbijt, het ontbijtbuffet was uitgebreid en lekker. Ze waren helaas wat minder gastvrij op de dag van vertrek. We kregen netjes een brief een dag van tevoren dat we tussen 10:00 en 12:00 moesten uitchecken. Prima tijd. Wij hadden zelf in gedachten om tussen 11:00 en 11:30 te vertrekken. Om 10:00 stond een van de personeelsleden voor de deur of we wel wegging en vervolgens iedere halfuur daarna een andere medewerker tot we weg waren. Leuk hotel, maar zorg dat je voor 10:00 uitcheckt anders word je er zowat uitgezet.

Laatst bijgewerkt: 17 juni 2022

prima appartementenpark, mooi, fijne ligging

Met eigen strandtent, veel keuze aan eten van redelijke kwaliteit. Kamer moet opgeknapt worden en alles mag iets beter schoon gemaakt worden, zeker geen 4 sterren waard. Maar prijs/kwaliteit verhouding uitstekend

Laatst bijgewerkt: 23 mei 2022

Mooi hotel, prima ligging en heerlijk rustig.

Hier minpunten, bij aankomst uit de bus gezet. Stonden midden op straat niet-wetenden waar wij heen moesten. Kregen gelukkig aanwijzing van een Spaanse dame. Bij hotel weinig informatie en geen hulp met de koffers en het brengen naar onze kamer. Moesten een trap op met bagage en ik ben bijna 82. Was afknapper. Slechte koffie.vroegen 3euro voor een kopje cappuccino. Avondeten niet lekker. Waardeloze WiFi. Viel s teedsuit. Dochter ziek . Kon niet eten. Vroeg om een bakje yoghurt.was 0nmogelijk, dus slecht. Later wel geholpen en onzekoffers Werden keurig naar de bus gebracht. Toch een fijne vakantie gehad.

Laatst bijgewerkt: 5 mei 2022

Super mooie appartementen op top locatie

In Lagos de fanabe vind je mooie trendy appartementen, van alle gemakken voorzien. Heerlijke bedden, fijne douche, alles netjes schoon en een prachtig resort. Niet heel groot, maar wel erg gezellig. We waren erg tevreden met deze keuze.

Laatst bijgewerkt: 2 mei 2022

Een Fijn resort voor een weekje er tussenuit

Een appartementen resort met een voor ons uitstekende kamer, ruime douche gelegenheid, een keuken (overigens niet gebruikt) en woonkamer met een groot balkon. Daarnaast werd elke dag de kamer schoongemaakt dat was ook echt prettig, zeker na een dagje strand bijvoorbeeld.

Henriette Tigchelaar
Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2020

Mooi resort, mooi zwembad, gelegen aan strand en boulevard

Mooi resort, kamers netjes. Bedden hard matras. Ontbijt is goed. Lunchen diner matig, eten was lauw. Had all inclusive, Voor drinken perfect. Elke avond verschillende locaties gegeten. Zwembad is mooi, was niet volledig bezet het resort. Helaas waren er te weinig beeldjes bij zwembad. Zwembad was schoon en prima. Kon ook bij naastgelegen hotel Los Olivos zwemmen. Strand dichtbij, gratis ligbedden. Bij all. Inclusive gratis drinken. Wou je eten, dan moest je dit een dag v tevoren reserveren bij receptie in resort. Mooi strand.

Laatst bijgewerkt: 20 januari 2020

Rustig park

Dicht bij strand en restaurantjes. Aardige mensen bij receptie. Goed ontbijt, maar te klein zwembad.

Uitzicht kamer
Poolsite