52 beoordelingen voor Appartement Los Lagos De Fanabe in Costa Adeje Tenerife

6.9
    6.7
    Henriette Tigchelaar
    op 01.08.2020:

Mooi resort, mooi zwembad, gelegen aan strand en boulevard

Mooi resort, kamers netjes. Bedden hard matras.
    Ontbijt is goed. Lunchen diner matig, eten was lauw.
    Had all inclusive, Voor drinken perfect. Elke avond verschillende locaties gegeten.
    Zwembad is mooi, was niet volledig bezet het resort. Helaas waren er te weinig beeldjes bij zwembad. Zwembad was schoon en prima. Kon ook bij naastgelegen hotel Los Olivos zwemmen.
    Strand dichtbij, gratis ligbedden. Bij all. Inclusive gratis drinken. Wou je eten, dan moest je dit een dag v tevoren reserveren bij receptie in resort. Mooi strand.

Annelies
    op 20.01.2020:

Rustig park

Dicht bij strand en restaurantjes.
    Aardige mensen bij receptie.
    Goed ontbijt, maar te klein zwembad.

Elisa
    op 08.10.2019:

Slechte informatie

Bij aankomst een kamer gekregen, prima in order met airco aanwezig. Tweede dag, bij terugkomst van het strand mochten we alles weer inpakken om te verhuizen naar een andere kamer. Geen airco of ventilator aanwezig in de slaapkamer, wilde hier niet meer akkoord gaan maar ze konden niks doen. Dag erna mochten we weer terug naar de oude kamer, dus weer met de koffers gesjouwd... eerste 3 dagen dus niet volop kunnen genieten.

Thierry
    op 01.10.2019:

Mooi hotel op top locatie

Zie boven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Andre van Dam
    op 10.09.2019:

Mooie ligging van het resort

Het resort heeft een perfecte ligging zo aan de boulevard!! Ons appartement was zwaar verouderd maar wel heel erg schoon! De bedden zijn op zijn minst 25 jaar oud of ouder, we lagen echt op uitgezakte bedden met de spiralen in onze rug, tevens was ons appartement aan de straat kant wat eigenlijk wel te verwachten was als je denkt via een goedkopere reisorganisator te boeken, het was moeilijk slapen op een heel slecht bed met een onwijze herrie en om 3.15 uur in de nacht komt de gemeente de containers legen in de straat!! Tevens is het eten in het hotel van hele slechte kwaliteit we hebben dan ook buiten de deur gegeten waar ik wel 550,- extra voor heb moeten betalen all inclusive!! weggegooid geld!! Volgende keer bij een andere reisorganisatie boeken deze hebben de betere appartementen zoals ik gezien heb en meer naar de boulevard toe! Het complex is niet geschrikt voor mensen die slecht ter been zijn alles loopt stijl naar boven!!!! Wel een hele fijne vakantie gehad mede door het restaurant EL Grand Sol! Wij gaan zeker terug komen maar dan een beter appartement en niet all inclusive!!! Nooit meer Prijsvrij!!!!

Koos
    op 06.09.2019:

Fantastisch resort

Fantastisch resort op een geweldige locatie je loopt zo de boulevard en het strand op, of een eet / drink gelegenheid in.

M.
    op 26.07.2019:

Oke, maar meer verwacht

Voordeelkamer is niks. 90% van het alle kamers is gerenoveerd. Behalve de voordeelkamers. Op zoover had ik gelezen dat je niet de kamer aan de wegkant moet hebben i.v.m. een vuilniswagen. Ik had verwacht dat die mee zou vallen. Maar elke nacht tussen 3 en 4 kwam deze weer en was je klaarwakker door het geluid. Geen airco op de kamer. Hier baalde ik ontzettend van. Bedden vond ik niks, ik lag in een kuil. Mijn vriend vond het prima bedden. Eten: er is altijd wel iets dat je lust. Maar voor een 4 sterren had ik meer verwacht. Had ik meer keuzes verwacht. Het hotel ligt op een helling waardoor maar een aantal bedjes echt recht staan. Ik heb veel gebruik gemaakt van het zwembad van het hotel dat naast gelegen lag. Dit was van het zelfde bedrijf sand and see. Hierdoor kon je ook daar van de bar gebruik maken. Dit 3 sterrenhotel had airco op de kamer, had luxe Balinese bedden op het strand, waar dit 4 sterren hotel gewone ligbedjes had. Ook mocht je dan niet gebruik maken van deze bedjes. Terwijl ze leeg waren. Heel jammer.

Jolanda
    op 07.07.2019:

Geweldig appartement mooi en nieuw

Was een heel mooi groot appartement goede ligging vlak aan de boulevard

« 1 2 3 4 5 6 7

Tuesday 8-12 Bewolkt
Wednesday 9-12 Bewolkt
Thursday 10-12 Bewolkt

Contactinformatie van Los Lagos De Fanabe

Calle Londres 7, Urb.Playa Fañabé 38660, Costa Adeje SC de Tenerife Costa Adeje, Spanje
T +34 922 71 25 63 F +34 922 71 54 70 I E reservas@sandandsea.es

Op deze pagina vind je informatie over Appartement Los Lagos De Fanabe in Costa Adeje, Tenerife.

Vakantiepanel.nl heeft 52 vakantie beoordelingen Los Lagos De Fanabe.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Appartement Los Lagos De Fanabe vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Appartement Los Lagos De Fanabe scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Los Lagos De Fanabe vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Los Lagos De Fanabe en het actuele weer Costa Adeje. Bekijk hier ook andere Appartements Costa Adeje of Appartements Tenerife. Op de pagina van Costa Adeje vind je vakantiebeoordelingen Costa Adeje en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Los Lagos De Fanabe achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Los Lagos De Fanabe!

• Henriette Tigchelaar
    op 01.08.2020:

Betere bedden. Deur klemde in badkamer. Meer ligbedden bij zwembad.

• Elisa
    op 08.10.2019:

Gewoon 1 kamer voor het gehele verblijf.

• Andre van Dam
    op 10.09.2019:

Zorg dat er nieuwe bedden komen en de boel wordt gerenoveerd tenminste de kamers die jullie verhuren cq aanbieden!!!

• M.
    op 26.07.2019:

Kies voor los olivos, dit hotel maakt gebruik van de keuken van lagos de fanabe, maar is luxer naar mijn idee.

• Jacqueline
    op 01.07.2019:

Tosca!! En het waterpark Siam!!

« 1 2 3 4 5 6