allsun Los Hibiscos reviews

Laatst bijgewerkt: 11 april 2024

Allsun goede hotels

Het is een goed hotel met Schone kamers Goed gevarieerd eten vriendelijk en behulpzaam personeel

Laatst bijgewerkt: 10 april 2024

Allsun hibiscos adeje tenerife

Duits hotel, bediening is geweldig, aardig e werken hard, het hele complex is heel erg schoon. De dames achter de balie bij de receptie scoren heel laag qua klantvriendelijkheid en uitleg wanneer je aankomt raken snel geiriteerd wanneer je iets vraagt. Er is veel eten maar de broodjes zijn vaak oud en het vlees niet goed gegaard en veelal lauw, na enkele dagen merk je dat er weinig verandering zit in het menu. Alles is gericht op duitsers de animatie is beneden de maat erg aanwezig en wanneer er een spaanse dansavond staat gepland komt er een "duitse" buikdanseres op arabische muziek. Weinig spaanse invloeden in de animatie en muziek soms te erg het idee dat je in duitsland zit terwijl je in spanje verblijft. De reisleiders presenteren hin aanbod op het podium voor het terras tijdens het eten, dit is storend omdat je na enkele dagen het wel gehoord hebt, het zou mooi zijn wanneer dit in een andere ruimte wordt gedaan zodat iedereen die wil er naar toe kan gaan en mensen die zelf dingen uitzoeken er niet mee worden geconfronteerd. De bedden zijn erg hard en de kussens verouderd, de kamers prima alleenhet uitzicht op veel kamers niet optimaal. Het zicht op de teide is prachtig en uniek en het dakterras spectaculair alleen jammer dat hier openingstijden aan vast zitten ging dicht om 19 uur. De ruimte om het zwembad is zeer beperkt en staat vol met ligstoelen die dagelijks vol liggen vroeg in de ochtend met handoeken zodat mensen hun plek reserveren. De parasols staan in het looppad en oogt erg rommelig . Biljart en darten kan maar in een uithoek van het hotel naast het speelveld voor de kinderen, allemaal erg verouderd en niet werkend.We hebben veel geld betaald en vonden de accomodatie, het gevoel van welkom zijn niet passend bij de prijs en niet het aantal sterren waard!

Laatst bijgewerkt: 9 april 2024

Los Hibiscos

Goed, maar vooral Duits gericht op alle vlakken. Lawaaierige gangen van heel vroeg ‘s ochtends door poetspersoneel. Eten goed, drankjes iets minder van kwaliteit. Gebouw is wat verouderd in vergelijking met andere allsuns. Kleine kamers. Terras kijk je tegen voorliggende blok aan.

Laatst bijgewerkt: 5 april 2024

Het Hotel

Super hotel schoon personeel erg vriendelijk

Vos
Laatst bijgewerkt: 1 april 2024

Alle sterren zeker waard!

Zeer aangenaam verblijf met super vriendelijk personeel. Wij hadden all inn geboekt en ik mag zeggen: wij kwamen niets tekort. Zoveel lekker eten met een grote diversiteit, geweldig! Ook drankjes als rum, whisky en bailey’s hele dag beschikbaar. Top! Schoonmaak elke dag en ruim voldoende. Zwembad (zout water) was erg schoon. Al met al een fijne locatie!

Laatst bijgewerkt: 25 maart 2024

Mooi schoon resort.

Wij hebben het fantastisch gehad. Mooie kamers die vooral heel schoon waren. Heerlijk verwarmd zwembad. Weinig Nederlanders veel Duitsers, voor ons geen probleem.