Laguna Park 2 reviews

4,8
4,9

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2024

Laguna Park II review

Het park is sterk verouderd, en behoeft onderhoud. Het appartement was qua leefruimte prima, en voorzien van een ruim balkon. Het zwembad vertoont veel schadeplekken en losse delen, geen gebruik van gemaakt. Het park is bereikbaar via een steile weg. Na meerdere malen op en neer te lopen begint dit tegen te staan. Wij hadden ontbijt ter plekke bijgeboekt. Niet duur, €6,- p.p. Maar verwacht er niet veel van.(kan ook niet voor die lage prijs) Iedere dag hetzelfde. Maar wat wij het grootste probleem vonden, de aanwezigheid van vele dronken en schreeuwende (meest) Britse toeristen. Elke avond lawaai (zingen/hard praten/ruzies) tot ongeveer 01.00uur. Je doet geen oog dicht. Het plaatsje Adeje is prima vertoeven, en mooi strand (voor €21,- huur je 2 ligbedden met parasol) met de gebruikelijke toeristenwinkeltjes./restaurantjes. Je kunt voordelig en goed uit eten. Voor ongeveer €30,- p.p. is dit prima te doen. Al met al, is Adeje een leuk plaatsje om te verblijven, maar wij gaan NOOIT meer naar Laguna Park II. ( en we hebben genoeg vergelijkingsmateriaal, al meer dan 10 keer op Canarische Eilanden geweest, en dit was veruit slechtste) Dan is Parque del Sol, of La Pinta beter. (We stonden bijna op het punt om ter plekke nog ander appartement/hotel te boeken vanwege het lawaai, zo veel last) Dus denk goed na voordat je dit park boekt.

Shylov
Laatst bijgewerkt: 9 januari 2024

Het langverwachte moment

We hebben hard gewerkt en keken uit naar deze vakantie en reis.

Laatst bijgewerkt: 14 maart 2023

Vies, onvriendelijk en luidruchtig

Laguna Park II is het perfecte hotel als je op zoek bent naar een accommodatie waar je omringt wilt worden door dronken, luidruchtige Engelse vakantiegangers. Als je daarnaast een dierenvriend bent, zit je helemaal goed: het krioelt er van de kakkerlakken! De bedden worden keurig elke 2 weken verschoond en als je naar de receptie gaat hoe je maar 4 à 5 keer langs te gaan voordat ze iemand langs sturen. Genieten!

Laatst bijgewerkt: 9 maart 2023

Oud

Oud en vervallen.Het is er wel schoon maar echt aan opknappen toe.De keuken inventaris was echt om te janken.Precies 4 vorken, messen en lepels.Geen snij mesje.Linnengoed werd goed vervangen maar een theedoek was wel handig geweest als je dan toch aangeeft dat linnengoed aanwezig is.Nee koken is meer camperen.Bedden erg hard. Slaapbank was prima maar extra bed voor 2e kind was echt waardeloos.Personeel erg vriendelijk.Boiler bleek stuk en werd echt mereen gefixt.Daarop niets aan te merken.Veel dronken engelse in het complex dus zwembad niet bezocht.Erg luidruchtig.Eten zwembadbar idioot duur en slecht van kwaliteit.Gewoon lekker naar het strand gaan en om te slapen kan het complex ermee door.Voor herhaling vatbaar? Nee dat niet.

Laatst bijgewerkt: 5 maart 2023

Ziet er over algemeen netjes uit, wel qat achterstallige onderhoud

Leuke appartementen. De bedden zijn ruk. Verder wat achterstallige onderhoud aan de panden en trappen.

Laatst bijgewerkt: 30 december 2022

Eenvoudig app.complex met veel hoogteverschillen

Appartementen zijn goed maar niet bereikbaar voor mensen die slecht ter been zijn. Veel trappen. Alles bereikbaar zonder trappen maar dan moet je heel ver om het park lopen met nog weer veel hellingen en afdalingen. Er is per etage maar 1 lift beschikbaar. Veel te weinig voor zo'n groot park en kwetsbaar bij storing. Zelf ondervonden en toen bij toeval door personeel in golfkar naar boven en naar beneden gebracht. Ligbad in de appartementen ook niet geschikt voor mindervaliden ondanks dat er een beugel zat. Geen parkeermogelijkheden dus elke keer verre afstanden lopen. Geen supermarkt meer op het terrein dus ver lopen omhoog en omlaag voor drinkwater zelfs voor mensen die goed ter been zijn. Bij regen wordt de bestrating glad. Kakkerlakken op het terrein van groot tot klein. Eten is goed maar niet voor elke dag als je 3 weken gaat. Veel eten was al lauw ondanks dat wij om 18 uur zijn gaan eten. Aanraden om geen all inclusive te nemen. Ontbijt is goed. Zwembad is goed maar douchen waren merendeels afgesloten. Muziek was te hard en doorlopend hetzelfde. Verder goede prijskwaliteitverhouding.

Laatst bijgewerkt: 23 maart 2022

Fijne vakantie gehad

Vriendelijk personeel Mooi uitzicht over de stad en zee Voor ons lag het wel hoog flinke Klim naar het park

Laatst bijgewerkt: 9 februari 2020

Prachtig uitzicht vanuit appartement

Bedden slechte kwaliteit, interieur karig ingericht

Laatst bijgewerkt: 18 maart 2018

Mooi uitzicht

Zeer verouderd. Alles moet gerenoveerd worden. Bedden zou je niet meer op mogen slapen, zo slecht. Eten was prima.

Laatst bijgewerkt: 31 oktober 2017

schoon en netjes maar wel gedateerd

mooi uitzicht,mooi zwem bad, leuke tennisbaan(beton) vriendelijk personeel schone kamers, slechte bedden, geen airco alleen ventilatorlamp deze maakte erg veel lawaai, erg veel hoogte verschil dus veel klimmen maar met 5 pers voor gem 5euro werdt je met de taxi terug gebracht voor een 2 sterren park zeker een aanrader ( en het engels ontbijt moet je van houden)

Kakkerlak in koffer