Adrian Hoteles Jardines de Nivaria reviews

9,8

van den Eijnden
Laatst bijgewerkt: 13 maart 2024

Na regen komt zonneschijn....(na maanden in de regen was het eerlijk in de zon)

We hebben genoten van het mooie hotel, het lekkere eten, de goede bediening en het lekkere weer.

Hr. E. van Wijk
Laatst bijgewerkt: 6 november 2023

Laatst bijgewerkt: 31 maart 2023

Mw. C. Laan-Wassenaar
Laatst bijgewerkt: 7 augustus 2022

Prachtig hotel

Super de luxe hotel met groot zwembad en genoeg ligbedden met heerlijke kussens en handdoekservice. Prachtige grote kamers/suites met mooi ruim balkon. Eten ook erg gezellig lekker. Hier wordt echt aandacht geschonken aan kwaliteit en service.

Laatst bijgewerkt: 2 april 2022

Laatst bijgewerkt: 2 april 2022

Laatst bijgewerkt: 4 januari 2022

Absolute topper! In alle opzichten

Mooi en zeer vriendelijk hotel. Erg schoon en zeer gezellig. Wat ook prettig was, is dat het een zout water zwembad is. Service 5 sterren waardig

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2019

Prima hotel, de vijf sterren meer dan verdient.

Hotel en omgeving prima, veel goede restaurantjes in de omgeving. De excursies van Tui zijn leuk, dolfijnen en grienden (walvissen) spotten is aan te bevelen bij Freebird. De eiland rondreis was ook leuk echter kregen wij het idee dat dit er even snel doorheen gejast werd. We zouden om 8:00 vertrekken maar de bus was al een kwartier te laat en om 16:00 stonden we weer voor het hotel. We kregen weinig tijd om dorpjes e.d. te bekijken en om een kopje koffie te drinken. Wel werd er tijd genomen om wat verkoop zaken te bezoeken zoals een wijnproeverij en een schilderijen winkel waar de schilderijen dier hingen ca. €10.000 kosten

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2019

uitstekence accommodatie

Voor mensen die een luxe, rustige ambiance wensen op een uitstekende locatie is dit hotel een aanrader.

Laatst bijgewerkt: 22 december 2018

geweldig hotel

Hotel is geweldig met zeer vriendelijk personeel en de verzorging is uitstekend. Prachtige ligging.

Le Teida excursie
Zwembad