Iberostar Las Dalias reviews

Laatst bijgewerkt: 17 maart 2024

Prachtig hotel, maar uiterst rumoerig

Hotel en verzorging OK. Het erg schreeuwerige animatieteam is overdag onprettig, maar in de avond is een gesprek niet of nauwelijks mogelijk. Het overwegend oudere bezoek stoort zich daaraan. Meerdere mensen hebben aangegeven het hotel in de toekomst niet meer te boeken. Voor ons was dit het tweede jaar en absoluut het laatste. De animatie overheerst op een zeer onplezierige zelfs brutale wijze.

Laatst bijgewerkt: 2 maart 2024

Bindels
Laatst bijgewerkt: 31 januari 2024

Goed, maar kan beter

Personeel was vriendelijk en behulpzaam. De wat lagere totaalscore komt vooral doordat wij de atmosfeer, gezelligheid en uitstraling van het hotel vinden tegenvallen. Als voorbeeld de koele verlichting waardoor het wat klinisch overkomt. m.n. in het restaurant. In vergelijk met een ander Iberostar hotel dat wij 4 mnd geleden bezochten (Crete Panorama) vonden wij Dalias minder gezellig.

Hr. M. Terwijn
Laatst bijgewerkt: 5 december 2023

Top hotel

Super week gehad, eten was uitstekend en ook een dikke duim voor het personeel en het animatie team! Ligging is perfect

Laatst bijgewerkt: 25 november 2023

Hr. G. Kaspers
Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2023

Laatst bijgewerkt: 19 februari 2023

Iberostar Las Dalias.

De kamer waar wij verbleven is aan Renovatie toe douche deur omgekruld onderaan van vocht Bureau van vocht omgekruld laminaat overal stukjes uit Als je kamer binnen gaat ruikt het licht naar afvoer ondanks luchten . De vloerbedekking op de gangen stukken ingezet Maar de hal bij binnenkomst prima , zwembad en dans zaal keurig en eetzaal prima Schoon, en heerlijk eten met hele ruime keus eten werd constant bij gevuld Volop animatie voor kinderen en volwassenen . We hebben wel genoten van onze vakantie en zeker van de zon Met vriendelijke groeten Henk en Jannie Elzinga .

Laatst bijgewerkt: 13 januari 2023

Een fantastische beleving!

Vanaf het moment dat je het hotel binnenkomt, wordt je met een glimlach ontvangen. De kamers zijn goed en schoon. Het eten was goed en uitgebreid met elke dag een ander thema. De bediening probeerde er elke dag iets speciaals van te maken. Volop zwemmogelijkheden in het verwarmde zwembad en activiteiten. Ook zijn er genoeg ligbedden beschikbaar. Buiten bij de bar kun je leuk zitten met voldoende tafels. Het personeel bij de bar probeert er ook elke dag een feestje van te maken. Elke avond was er een andere show, volop vertier.

Laatst bijgewerkt: 25 september 2022

Prachtig hotel op een goede locatie

Mooi hotel, goede locatie, vriendelijk personeel en goed eten. Alle ingrediënten voor een fijne vakantie.