Iberostar Bouganville Playa reviews

Knops
Laatst bijgewerkt: 19 januari 2024

Genieten

We hebben 12 dagen gerelaxt en dingen ondernomen. Hotel was fijn , schoon en erg goed eten.

Laatst bijgewerkt: 14 december 2023

Prima hotel!

Mooi, groot hotel. Prima gelegen en goed eten! Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wel veel Engelsen.

Laatst bijgewerkt: 13 november 2023

Laatst bijgewerkt: 24 augustus 2023

goed hotel

Alles was netjes en goed

Mw. S. van Zundert-Kozlowski
Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2022

Laatst bijgewerkt: 13 september 2022

Al 13 x geweest nog altijd te vreden.

In dec is helaas iberostar te duur voor ons met ons aow en pensioentje Dus nu marola park geboekt ook via jullie Prijsvrij.

Hr. G. van der Zalm
Laatst bijgewerkt: 2 juni 2022

Fantastisch alleen ehbo was onder de maat.

Robin Coenders
Laatst bijgewerkt: 8 mei 2022

Perfect hotel!

Geweldig schoon en groot hotel. Het eten was top, elke avond wat anders en voor ieder wat wils. Zwembaden klein maar altijd genoeg bedden vrij ondanks het handoekje leggen. Personeel altijd vrolijk en aardig, af en toe moet je wel lang wachten op je drinken maar dan krijg je ook genoeg en de keuze aan drank is giga! Aan het zwembad komen ze zelfs regelmatig met cocktails langs. Tevens is het bij het zwembad ook een restaurantje waar je overdag de hele dag kunt eten. Elke avond is er live muziek met drank en nootjes/chips in de lobby, en er is ook 6 dagen in de week een show van de animatie een verdieping lager. Locatie van het hotel is perfect, je loopt zo de boulevard op waar zowel links als rechts genoeg te beleven is. Het Siam Park is maar 10 minuutjes lopen en een auto huren kan heel gemakkelijk bij het hotel. (De weg naar El Teide is geweldig aangelegd en dus goed te rijden, inclusief een prachtig uitzicht!) Enige echte minpuntje: mannen moeten een lange broek aan tijdens het avond eten

Laatst bijgewerkt: 15 februari 2020

prima en goed gelegen verblijf

weinig toe te voegen, tevreden, veel ruimte, men loopt elkaar niet in de weg