HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel reviews

Laatst bijgewerkt: 26 maart 2024

Familie hotel

Op zich een prima hotel. Goede kamer. Wat weinig keus bij het diner.

Laatst bijgewerkt: 8 maart 2024

fijne week met gezin (kleine kinderen)

Heerlijk hotel met gezin! Genoeg te doen overdag en dichtbij strand. In de omgeving vele barretje en restaurants, 's avonds hoor je daar de muziek en dat vonden wij wel gezellig. Via de receptie ook een auto gehuurd met een dag, zij hebben tevens kinderstoeltjes. Ging allemaal zeer prettig. Absolute afrader: de gedeelte shuttle bus via D-reizen. Zeker NIET doen!! Neem lekker een taxi, is goedkoper en 5x sneller

Laatst bijgewerkt: 5 maart 2024

Genoten

Mooi Hotel aan boulevard en strand , gezellige omgeving

Laatst bijgewerkt: 13 februari 2024

Top hotel op top lokatie

Mooi en heel schoon hotel. Zeer vriendelijk en meedenkend personeel. Fijne lokatie direct aan zee en met een trap direct naar de boulevard. Ontbijt buffet meer dan uitstekend maar we schrokken ons rot toen we zagen dat ECHT ALLES werd weggegooid aan het eind, en dat was veel! In deze tijd vind ik dat beschamend!! Iets mag ook een keer op zijn. Er is genoeg te kiezen. Dagelijks beddengoed en handdoeken verwisselen kan ook een tandje minder. We hebben daarom ook enkele dagen de schoonmaak overgeslagen.

Laatst bijgewerkt: 8 februari 2024

Super mooi

Genoten van deze 10 dagen

Laatst bijgewerkt: 8 februari 2024

Je moet rekening houden met een groot deel van de dag tot 24 uur veel lawaai van disco’s, ook goed hoorbaar op strand voor en naast hotel

Laatst bijgewerkt: 2 februari 2024

Familie hotel, veel kinderen

Het personeel is vriendelijk. De kamers zijn schoon. Eenvoudig hufterproef ingericht. De lounge is erg simpel, geen luxe. Het restaurant buffet heeft alles, geen showcooking. Erg druk. Je kunt voor 7€ extra in een klein restaurant “a la carte” eten. Met bediening. Voor kinderen een leuk hotel. Volwassenen zonder kinderen niet ideaal. Goedkope omgeving buiten hotel. Restaurantjes deze omgeving allemaal door Níét Spanjaarden

Martens
Laatst bijgewerkt: 26 januari 2024

- Geweldig mooi hotel. - Cenraal gelegen, direct aan het strand en boulevard. - Zeer vriendelijke medewerkers die er alles aan doen om het iedereen naar de zin te maken. - Geweldig enthousiast en professioneel animatie team. Vooral Globy Marit was erg grappig! - Leuke activiteiten worden er georganiseerd. - Elke avond een leuke minidisco voor de kinderen met aansluitend een gevarieerd avondprogramma.

Kamer
Aan het zwembad