H10 Costa Adeje Palace reviews

Fijn hotel

Hr. A. de Leeuw
Laatst bijgewerkt: 28 september 2023

Top

We hadden privilege geboekt en hebben een top verzorging gehad. Wat een mooi hotel.

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2023

top hotel

Fijne plek om even helemaal weg te zijn. Goed en schoon hotel zeer vriendelijk personeel. Buffet was zeer ruim alleen was het eten soms lauw.

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2023

Kind onvriendelijk en vreselijk eten

Zwembad water voor kinderen ijs koud, waar het wel warm is mogen ze niet spelen. Eten is gewoon weg afschuwelijk als er al iets is. Is het koud

Laatst bijgewerkt: 27 januari 2023

veel trappen en lange gangen ! kamer -eetzaal- en bar/recreatie ed

voor mij(slecht ter been) te lange afstanden !! in van mijn kamer naar auto te gaan moest ik lange afstanden en obstakels nemen oa : gangen-trappen-liften en steile looppassen oa naar parkeerplaats ed ook de badkamer met bad was voor mij niet te doen ! zeer glad bad en kranen bijna niet bereikbaar achter spatscherm! en nergens handgrepen(alleen handdoekrek)

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2022

top hotel

alles perfect, zeer goed eten. Busverbinding kortbij.

Laatst bijgewerkt: 15 mei 2022

Fijn hotel, waardeloze bedden

Ik kan alles op gaan hemelen, maar dingen die al goed zijn, hoeven niet verbeterd te worden. Mijn bed was waardeloos. Het was te kort, ik weet dat ik lang ben, maar het was ook nog erg hard.

Bart Wertz
Laatst bijgewerkt: 20 november 2021

Hr. H. Dijkman
Laatst bijgewerkt: 10 november 2021

Laatst bijgewerkt: 12 september 2021

Fantastisch hotel, vriendelijk personeel , eten en drinken fantastisch, schoon. Fijne bedden. Voor de jongeren raad ik dit hotel niet aan ligt afgelegen weinig uitgaansgelegenheden in de buurt. Geel zand strand 10 minuten lopen. Bij het hotel rots, en zwart lava strand ( waterschoenen meenemen)