Guayarmina Princess reviews

Laatst bijgewerkt: 19 maart 2024

Alles is prima, personeel super vriendelijk, alleen voor ons teveel ouderen, verder alleen maar positief

Bijsterveld
Laatst bijgewerkt: 22 februari 2024

Fijn hotel

Prima hotel voor een weekje relax. Het eten was heel erg goed. Het ligbedden systeem ( digitaal reserveren) bij de zwembaden was prima geregeld en de ligging van het hotel was ook goed.

Laatst bijgewerkt: 12 februari 2024

Wat een fantastisch Hotel,zeer vriendelijk personeel,schoon,en heerlijk eten. Laat je verwennen!!!!!

Laatst bijgewerkt: 8 februari 2024

Guayarmina Princess wat een heerlijk hotel

We zijn 12 nachten te gast geweest bij Guayarmina Princess. Van ontvangst tot vertrek is het een heerlijke periode geweest. Met de app kun je het a la carte restaurant maar ook de ligbedden aan het zwembad reserveren en de strandlakens liggen er klaar voor je. Alles is erg schoon en personeel heel vriendelijk. Een fles bubbels gekregen ivm een verjaardag. Erg verrast. Hotel ligt aan de uitgestrekte boulevard. Je zit ook direct aan het strand. We komen hier zeker terug.

Laatst bijgewerkt: 7 februari 2024

goed hotel met aardig personeel

We hebben van ons verblijf genoten.

Huiskamp
Laatst bijgewerkt: 6 februari 2024

Heerlijk verblijf

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Mooi hotel. Lekker eten. Aardig personeel. Prachtige locatie. Aan de boulevard. Fijn om je stoelen te kunnen reserveren hoewel er genoeg plek was. Leuke fitnessruimte. Kortom top.

Laatst bijgewerkt: 5 februari 2024

Heerlijke vakantie gehad

voor de 2e keer in Guayarmina Princess verbleven, dit keer gekozen voor de Platinum. Helemaal perfect je wordt als een prinses behandeld. Heerlijke elke dag ontbijt en diner a la Carte. Vriendelijk personeel. Ga in december op zeker terug!

Laatst bijgewerkt: 27 januari 2024

Mooi hotel Fijne personeel top

Het hotel is top ligging is goed aan de boulevard. Het eten is goed de kamers zij mooi schoon worden elke dag schoon gemaakt en elke dag schonen handdoeken ..Personeel zijn vriendelijk en fijn om daar te zijn .elke dag lieve muziek. Voor ons was dit de 2 keer super .. Gr uit Holland

Laatst bijgewerkt: 23 januari 2024

Mooi en schoon hotel

Een verblijf van 10 dagen geboekt dit via Tui De.

Laatst bijgewerkt: 10 januari 2024

Zakelijke uitstraling

Sinds 8 jaar weer terug in dit hotel. Er is in de tussentijd het nodige aangepast, hierdoor heeft de inrichting een zakelijke uitstraling gekregen. Dit kan wat kil overkomen, als er gekozen was voor meer kleuren en accenten dan had dit duidelijk een huiselijkere sfeer bezorgd. De bediening en gastvrijheid is nog steeds uitstekend, net zoals de keuken en het aanbod. Jammer dat je in het hotel zelf geen verse koffie kunt nuttigen, hiervoor dien je buiten hotel een geschikte plek te zoeken. De kamers zijn ruim en voorzien van de benodigde zaken, ook is er voor goede WIFI gezorgd. Inmiddels is het bad ingeruild voor een ruime douche en een prima wastafel. Nog steeds een prettige ligging t.o.v. strand en boulevard, zorgt voor een prettig verblijf.

Menukaart