GF Gran Costa Adeje reviews

Hr. P. Engelen
Laatst bijgewerkt: 28 augustus 2022

Zeer goed

Alles prima, vriendelijk personeel. Ontbijt enorm uitgebreid.

Laatst bijgewerkt: 28 juni 2022

Mooie accomodatie!

Alles goed verzorgd! Zeker 5 sterren waard. Wij hebben genoten van een week rust en ontspanning!

Laatst bijgewerkt: 25 juni 2022

Mooi hotel, maar o.a. kamers hebben opknapbeurt nodig en eten kan af en toe beter.

Eten was redelijk vaak koud en kamers moeten aangepakt worden. Vooral de badkamer waar (bij ons) voegen/tegels los kwamen van de muur en er veel kalk/schimmel aanwezig was.

Laatst bijgewerkt: 3 maart 2022

Laatst bijgewerkt: 18 november 2019

Goed hotel met veel faciliteiten voor zowel gezinnen als volwassenen. Top ontbijt. Vriendelijk personeel. Erg schoon. Prima kamers. Wel slechte wifi-verbinding.

Laatst bijgewerkt: 10 juni 2019

Groot, ideale ligging met vriendelijk personeel

Het hotel is heel groot, >500 kamers en heeft een all inclusive uitstraling. De kamers zijn heel ruim maar wel gedateerd. Ook het bed ligt niet heel lekker (voor iemand met rugpijn). Dagelijkse schoonmaak is wel goed. Het ontbijt is fantastisch, van alles en nog wat, van goede kwaliteit. Enkele grote zwembaden met genoeg ligstoelen. Ligging van het hotel is gunstig vlakbij een winkelcentrum met supermarkt en restaurants. Ook de boulevard met restaurants en het strand is dichtbij, wel een flinke heuvel op/af. Het hotel is ca 20 minuten vanaf het vliegveld en de grote snelweg ligt om de hoek, ideaal met een huurauto. Er zijn echter maar ca 20 parkeerplaatsen van het hotel zelf dus parkeren aan de straat moet vaak wel, dit is gratis. Al met al een prima verblijf in een net hotel.

Laatst bijgewerkt: 8 juni 2019

Netjes, schoon, degelijk, gedateerd

Nette accommodatie, wel wat oubollig, voor een weekje relaxen. Aardige en kundige medewerkers. Ontbijt erg Engels georiënteerd Rooftop pool erg leuk en relaxed.

Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2017

Heerlijk hotel met vriendelijk personeel waar je lekker kunt ontspannen!

Mooi hotel! Wat ouderwets meubilair, maar de kamers zijn erg ruim en schoon. Het personeel is heel vriendelijk en zij doen erg hun best voor je als ze iets voor je moeten regelen. Het hotel is wel op Engelsen gericht, dat merk je bij het ontbijt. Wij vonden dat iets minder, omdat we daar niet zo van houden. Maar het ontbijt was verder wel goed hoor. Voor het strand en het winkelcentrum moet je een heuvel van zo'n 200 meter naar beneden, dus niet echt geschikt voor mensen die slecht te been zijn. Al met al een heerlijke vakantie gehad!

Laatst bijgewerkt: 26 september 2017

Buiten gewoon goed hotel met een goede keuken

wij gaan weer naar dit hotel als de nieuwbouw gereed is deze wordt 100 meter dichter naar het strand volledig nieuw gebouwd

Laatst bijgewerkt: 2 mei 2017

Super-de-luxe!

Mooi hotel, vriendelijk personeel, zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Geweldige vakantie gehad. Komen hier zeker terug!